Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@13:40:46 GMT

اعتراف زورگیر خشن با ۱۰۰ خفتگیری در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۱۳۲

اعتراف زورگیر خشن با ۱۰۰ خفتگیری در جنوب تهران

حوادث رکنا: رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری زورگیر خشن با ۱۰۰ فقره سرقت به عنف که ۲ پاتوق در جنوب و شرق تهران داشت، خبر داد.

سرهنگ ایوب صالحی گفت: با توجه به مراجعه چند شهروند اخباری مبنی بر زورگیری جوان ۳۰ ساله ای با سلاح سرد به کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گزارش شد که تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری به محل های سرقت مراجعه و به تحقیقات میدانی پرداختند، اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی پی بردند که زورگیر خشن از مردی ۴۰ ساله نیز ۲ میلیون تومان وجه نقد و گوشی موبایلش را زورگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی موفق شدند تصویری از چهره سارق بدست بیاورند، افزود: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تصویر وی در آلبوم مجرمان نگهداری می شود.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن ادامه داد: ماموران عملیات کلانتری در تجسس های میدانی اطلاع پیدا کردند که این سارق ساکن شمال شهر تهران است، اما ۲ پاتوق در جنوب و شرق تهران دارد و برای انجام کارهای تبهکارانه اش در این پاتوق ها زندگی می کند. نتیجه تحقیقات پلیسی در اخیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور ورود به خانه و دستگیری متهم صادر شد.

وی عنوان کرد: ماموران موفق شدند متهم را در چهارم اسفند ماه در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از خانه وی چند قبضه سلاح سرد، تجهیزات دفاعی و تعدادی گوشی سرقتی کشف کنند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهم یکی از تبهکاران تحت تعقیب پلیس و چند حکم جلب نیز برای وی از سوی شاکیان پروندهایش صادر شده است، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره زورگیری و سرقت منزل اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس منزل اخبار حوادث پایتخت سرقت خشن شرق تهران دستگیر شد کرونا ویروس عکس فیلم تهران درگذشت مشکوک ویروس کرونا بیماران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو سارق را در این زمینه شناسایی و تعقیب و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از مواجه شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نظرآباد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6095167

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه