Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اردوی سرخپوشان پرسپولیس پیش از دیدار برابر شهر خودرو، تست تب‌سنجی انجام می‌شود.

طرفداری- بیماری کرونا مدتی است تمام ایران را درگیر خود کرده و حتی با تعطیلی مراکز آموزشی هم همراه شد ولی گویا خبری از تعطیلی فوتبال نخواهد بود. اتفاقی که انتقادات زیادی را به همراه داشت و حتی در نمونه مشابه، بازی‌های سری آ نیز به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین راستا تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ خلیج فارس باید به مصاف یکدیگر بروند.

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از امروز عصر برای دیدار با شهر خودرو وارد اردو شده‌اند. محمدحسن انصاری‌فرد امشب در اردوی تیم حاضر شد و با بازیکنان خوش و بش کرد. مدیرعامل باشگاه همچنین جلسه کوتاهی با پیروانی و کادر فنی تیم برگزار کرد. همچنین در هتل محل اقامت پرسپولیس از تمام افرادی که وارد هتل می‌شوند تست تب‌سنجی گرفته می‌شود تا پیشگیری‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا انجام شود.

یک هوادار که تابلوی نقاشی از چند بازیکن کشیده بود، آن را به بازیکنان تقدیم کرد. محمود شافعی، پیشکسوت پرسپولیس هم در اردو حضور یافت و با کادر فنی تیم خوش و بش گرمی انجام داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6098159

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه