Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت میرزایی معاون امور اقتصادی این وزارتخانه را مسئول رسیدگی به نیاز‌های آسیب دیده گان زلزله خوی و قطور کرد به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور خود به میرزایی معاون امور اقتصادی و مسئول رسیدگی به نیاز‌های آسیب دیده گان زلزله خوی و قطور گفت:: لطفاً با تقبل مسئولیت، نیاز‌های فوری آسیب دیدگان زلزله خوی و قطور را رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های آقای یاوری نماینده اعزامی را دریافت و با دستگاه‌های عضو ستاد یاری زلزله زدگان به آن‌ها کمک کنیم.

گفتنی است کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مناطق زلزله زده قطور شهرستان خوی و روستا‌های تخریب شده مخین، کتوان آباد و میر عمر در استان آذربایجان غربی بازدید کرد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تعاونی شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی زلزله خوی و قطور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی، دو هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید را از طریق کالابرگ الکترونیکی انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری، امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در بازدید از فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست کم چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر شارژ شده است و افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند.

وی افزود: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد، ضمن اینکه یک ماه مهلت استفاده از این یارانه وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

پیشکاری از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

وی ادامه داد: ضرورتی ندارد که مردم حتماً ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری کنند و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تاکنون ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی، دو هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید کالابرگ با یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش انجام داده‌اند که یک هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون نقدی و یک هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

به گزارش ایمنا، بازدیدهای امروز در سراسر استان و به صورت همزمان انجام شده است که در شهر سنندج سه اکیپ مسئولیت بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌های عرضه کننده کالا برگ الکترونیکی را برعهده داشتند.

کد خبر 750551

دیگر خبرها

  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران