Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@05:16:43 GMT

۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بابل بستری هستند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۸۹۲

خرداد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل تعداد افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان را ۲۴ نفر اعلام کرد و گفت که همه این افراد در بیمارستان مرحوم میناگر بستری هستند.
به گزارش خرداد ،این روابط عمومی شامگاه چهارشنبه در اطلاعیه شماره ۱۵ خود نوشت که تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در بابل رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم در پی انتشار این اطلاعیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : تقریباَ حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل رو به بهبودی است.
دکتر سیدفرزاد جلالی افزود : این افراد تا زمان نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی در بیمارستان نگهداری می‌شوند.
وی با بیان اینکه مراجعه حضوری افراد سرپایی مشکوک به کرونا ویروس به بیمارستان رو به افزایش است ، گفت : روزانه ۴۰ الی ۵۰ بیمار به کلینیک سرپایی مراجعه می‌کنند.
دکتر جلالی از شهروندان خواست تا در حال حاضر از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند و تاکید کرد : تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و جاهای پر رفت و آمد و اماکن ورزشی به همین خاطر بود که مردم از تجمع غیر ضروری پرهیز کنند تا این ویروس به دیگران سرایت نکند.
وی همچنین از شهروندان خواست تا با رعایت نکات بهداشتی  به خاطر احتمال شیوع  کرونا ویروس از فرد مبتلا به دیگران خودداری کنند.
وی گفت: شهروندان از سفر خودداری کنند و در منازل بمانند تا شیوع این بیماری کم شود.
دانشگاه علوم پزشکی بابل با پیام " کرونا را شکستم می دهیم و هرخانه یک پایگاه سلامت " ، تاکنون ۱۵ شماره اطلاعیه در راستای کنترل کرونا ویروس صادر کرد.
بیمارستان میناگر بابل نخستین مرکز درمانی در مازندران بود که به عنوان مرکز قرنطینه و مداوای بیماران کرونایی این استان تعیین شد.
بیمارستان میناگر بابل که در جوار بیمارستان آیت الله روحانی واقع ولی مستقل است.
تاکنون ۲ نفر مشکوک به کرونا ویروس بستری شده از بیمارستان میناگر بابل ترخیص شدند. برچسب ها: کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا بیمارستان میناگر بابل کرونا ویروس مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد