Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید فکر کردن به قهرمانی دستاوردی جز غرور کاذب ندارد.

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت حال حاضر این تیم گفت: بر خلاف این تصور که مس رفسنجان به علت صدرنشینی و هفت اختلاف امتیاز با تیم دوم جدول، در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد، وضعیت تیم ما در حال حاضر کاملا متوسط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک مشکل بزرگ داریم، تعداد زیادی از بازیکنان ما یا مریض هستند و یا دچار مصدومیت شده‌اند. این کار تیم ما را دشوار می‌کند. از جهت دیگر، وضعیت لیگ مشخص نیست، ابتدا چند خبر حاکی از آنکه بازی‌ها را تعطیل خواهند کرد منتشر شد، بعد از آن گفتند که تمامی بازی‌ها برگزار خواهد شد، بعد گفتند تمامی بازی‌ها تا قبل از ماه رمضان باید انجام شود. به همین دلیل فشردگی در برنامه بازی‌ها بسیار بالا خواهد رفت و این شرایط، کار را برای تمامی تیم‌ها سخت خواهد کرد. علاوه بر این موارد، لیگ به انتهای فصل رسیده است و بازیکنان دچار فرسودگی شده‌اند.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما هجومی‌ترین تیم لیگ یک است، گفت: بله، تا به اینجای فصل به علت گل‌های زده بالا، مس رفسنجان تهاجمی ترین لیگ دسته اول اعلام شده است.

ربیعی درباره ویروس کرونا و آثاری که در پی داشته است، گفت: این یک بیماری بسیار خطرناک است و همه در معرض ابتلا به آن هستند و عوامل فوتبالی شامل بازیکنان و کادر فنی و غیره نیز از این موضوع مستثنی نیستند. از جهت دیگر، در چند روز اخیر آمار شیوع این بیماری بالاتر هم رفته است. جدا از اینکه بازی‌ها باید تعطیل شود یا خیر، این موضوع یک آشفتگی ذهنی برای بازیکنان به وجود آورده است و حاشیه برای تیم ما اصلا خوب نیست.

مس رفسنجان تا به اینجای فصل موفق به کسب ۵۲ امتیاز شده است، با اقتدار در صدر جدول این لیگ قرار گرفته است و هفت امتیاز با تیم رده دوم جدول فاصله دارد. ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را قهرمان می‌داند یا خیر و چه برنامه‌ای برای ادامه راه دارد، گفت: برخلاف مطالبی که رسانه‌ها درباره تیم ما منتشر می‌کنند، ما به هیچ عنوان خود را قهرمان این فصل نمی‌دانیم. بازی‌های زیادی پیش رو داریم و نسبت به قبل تلاش بیشتری خواهیم کرد. اگر به اختلاف امتیاز خود با تیم بعدی جدول فکر کنیم دچار غرور کاذب می‌شویم.

او درپایان و در پاسخ به این سوال که آیا تجربه حضور در لیگ برتر را داشته اید گفت: تجربه لیگ برتر را نداشته‌ام  و در حال حاضر به آن فکر هم نمی‌کنم. تمرکز ما روی بازی‌ها پیش روی تیم است و نباید به چیز دیگری فکر کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی استانی ورزشی مس رفسنجان بازی ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم