Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:29:10 GMT

توفان کویر لوت به ایرانشهر رسید

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۵۵۹

توفان کویر لوت به ایرانشهر رسید

به گزارش «تابناک»، مجید خواجه زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظهر دیروز توفان شدید گردوخاک برخی نواحی کرمان و کویر لوت را درنوردید و موجب تشکیل توده عظیم گرد و غبار شد و شعاع دید افقی در فرودگاه ایرانشهر را به ۲۰۰۰ متر کاهش داد.

وی ادامه داد: بر اساس گزاش های اداره هواشناسی کرمان توفان گردوخاک دید افقی در این شهر را دیروز به ۸۰۰ متر کاهش دید و سرعت لحظه ای باد به مرز ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره هواشناسی ایرانشهر افزود: هم اینک از غلظت ذرات غبار در هوای این شهر کاسته شده و انتظار می رود وزش باد تا امروز در این شهر ادامه داشته باشد.

وی گفت: باد و گردوخاک و کاهش دید افقی در تردد در محورهای مواصلاتی ایرانشهر به بم را برای ساعاتی با اختلال همراه کرد.

خواجه زاده به شرایط دمایی ایرانشهر اشاره کرد و اظهار داشت: دیروز بیشینه دمای ایرانشهر در گرمترین لحظات به ۳۳.۷ درجه سلسیوس رسید.

وی بیان کرد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی امروز جریانات شمالی استان را تحت تأثیر قرار می دهد که مهمترین پیامد آن برای ایرنشهر کاهش محسوس و موقتی دمای هوا در روز جمعه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک ایرانشهر توفان گرد و خاک کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان (فیلم) تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)

دیگر خبرها

  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • قحطی گل در دیار کویر
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پیش بینی وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید با احتمال گردوخاک در استان یزد
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد