Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجیان با اعلام این خبر که طی چند روز گذشته شاهد سقوط ۳۰ مورد بهمن در محور کرج به چالوس بودیم گفت: در ارنگه رود و دیزین نیز شاهد سقوط بهمن بودیم که با همت نیروهای راهداری پاکسازی انجام شده است.

« مجتبی حاجیان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت راهداری محورهای مواصلاتی در سطح استان با توجه به میزان بارش برف و باران گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی به البرز طی ۲ روز گذشته شاهد سقوط ۳۰ مورد بهمن در محورهای کوهستانی استان البرز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود: تا به این لحظه بازگشایی محور چالوس به گچسر انجام شده است و راهداران از مسیر گچسر تا کندوان را نیز در حال پاکسازی هستند. 

 

وی با اشاره به تلاش راهداران برای جمع و پاکسازی مسیرها توضیح داد: میزان سقوط بهمن در محور کرج به چالوس بسیار زیاد است توضیح داد: طی چند روز گذشته شاهد سقوط ۳۰ مورد بهمن در مسیر جاده کرج به چالوس بودیم.

 

بازگشایی محور جاده کرج به چالوس در تا ظهر امروز 

 

وی با بیان این مطلب که هیچ راه روستایی با مشکل روبه رو نیست بیان کرد: برای بازگشایی محورهای مواصلاتی استان و تردد خودروها ۲۰ دستگاه ماشین آلات با حضور ۴۰ نیروی راهداری فعالیت دارند. 

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز مطرح کرد: انتظار می رود تا ظهر پنجشنبه (۸ اسفند) پاکسازی کامل در محورهای راهداری با اهتمام نیروهای خدوم راهداری به پایان برسد و تمام مسیر جاده کرج به چالوس بازگشایی شود. 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان البرز احتمال سقوط بهمن جاده کرج به چالوس سقوط بهمن کرج به چالوس شاهد سقوط روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 6095897

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید