Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال استقلال در چارچوب بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باید امروز به مصاف گل گهر سیرجان برود. کادرفنی استقلال برای این بازی ۳ بازیکن خود را در اختیار ندارد.  

شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت تیمشان را در سفر به سیرجان همراهی نکردند تا در تهران به ادامه درمان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دشتی هم به دلیل محرومیت این بازی را از دست داد.  

به نظر می‌رسد استقلال در بازی با استقلال چند تغییر در ترکیبش داشته باشد و بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند در این دیدار فرصت بازی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: تهدید استقلال جواب نداد؛ آبی پوشان به مصاف گل گهر می‌روند

ترکیب احتمالی استقلال برای تقابل با گل گهر سیرجان

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی دشتی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، امیر ارسلان مطهری، مهدی قائدی

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۰۰ امروز در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد