Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت عراق آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و فروشگاه‌های عمومی این کشور را به مدت ده روز تعطیل اعلام و سفر شهروندان خود به ۹ کشور را ممنوع کرد.

اخبار بین الملل- وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که تمام موسسات آموزشی، دانشگاه‌ها و فروشگاه‌های عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد شد.

به موجب این تصمیم سفر شهروندان عراقی به کشور‌های چین، ایران، ژاپن، کره جنوبی، تایلند، سنگاپور، ایتالیا، کویت و بحرین ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، سفر هیئت‌های رسمی، خارجی و دیپلماتیک به عراق و برعکس از این تصمیم مستثنی است.

ویروس کرونا که برای اولین بار در شهر ووهان چین ثبت شد، به سرعت فراگیر شده و در حال حاضر بسیاری از کشور‌ها در سراسر جهان را درگیر خود کرده که در این راستا رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا عراق کرونا وزارت بهداشت عراق کرونا در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج

با پایان سفر دو روزه رئیس‌جمهور به پاکستان، او صبح چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح یک ابرپروژه به این کشور سفر کرد. سید ابراهیم رئیسی در این سفر یک روزه به همراه رئیس‌جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره دو سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح کرد. رئیسی در ادامه این سفر مرود استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت و پنج سند همکاری بین مقامات دو کشور امضا شد.

دریافت 68 MB

خبرنگار: سمیه ایمانیان / تدوینگر: حمیدرضا برزگر
 

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد