Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:09:48 GMT

طاهری: مقابل تیم فوتسال مس سونگون ناامید نیستیم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۷۸۹

طاهری: مقابل تیم فوتسال مس سونگون ناامید نیستیم

دیدار تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و مس سونگون ورزقان در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال دوشنبه ۵ اسفند ساعت ۱۶ به میزبانی ستارگان ورامین برگزار شد که تیم ستارگان ورامین این دیدار را با نتیجه ۵ بر یک به حریف خود واگذار کرد.

«محمد طاهری» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد دیدار روز دوشنبه ستارگان ورامین و مس سونگون اظهار داشت: به دلیل اتفاقاتی که بر اثر شیوع ویروس کرونا پیش‌آمده تمرکز هر ۲ تیم به هم ریخته بود و ما حتی تا ظهر بازی نمی‌دانستیم که بازی انجام می‌شود یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شب قبل از این دیدار خیلی‌ها به ما می‌گفتند که بازی انجام نمی‌شود که این موضوع تاثیر منفی روی تمرکز تیمی ما گذاشته بود. 

وی افزود: البته برای این شکست بهانه جویی نمی‌کنیم؛ ما به اشتباهات فردی خودمان باختیم و مس سونگون هم از موقعیت‌های خودش به خوبی استفاده کرد و به برد رسید.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد داوری این دیدار که باعث شده بود هر ۲ تیم به آن اعتراض داشته باشند، نیز گفت: چینش داور برای مراحل حساس لیگ برتر فوتسال باید بهتر باشد چرا که هر تیمی به مرحله پلی آف می رسد در طول فصل خیلی زحمت می‌کشد و با یک اشتباه داور تمام آن زحمات به باد می‌رود. امیدوارم داوری در این مراحل بهتر شود و زحمات تیم‌ها با این اشتباهات هدر نرود.

وی در مورد دیدار برگشت ستارگان ورامین با مس سونگون تصریح کرد: با این باخت کار ما در لیگ برتر تمام نشده‌است و به هیچ وجه نا امید نمی‌شویم و تمام تلاش خود را برای این بازی انجام می‌دهیم تا اول بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و بعد به نتیجه گیری مقابل تیم مس سونگون فکر کنیم. 

طاهری درباره نبود تماشاگران در سالن گفت: جذابیت ورزش به حضور تماشاچیان تیم‌ها است و وقتی که آنان نیستند بازی روح ندارد. در همه بازی‌ها تماشاگران ما بسیار پرشور حضور پیدا می‌کردند و از تیم حمایت بسیار خوبی داشتند اما متاسفانه در این دیدار ما از وجود آن‌ها محروم بودیم و این موضوع به ضرر تیم ما تمام شد. 

دیدار این ۲ تیم در ورامین به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

دیدار برگشت این ۲ تیم ۱۰ اسفند به میزبانی مس سونگون ورزقان برگزار می‌شود. این دیدار هم به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها محمد طاهری لیگ برتر فوتسال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد طاهری لیگ برتر فوتسال محمد طاهری لیگ برتر فوتسال ستارگان ورامین مس سونگون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد