Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:41:48 GMT

برخورد با شایعه سازان فضای مجازی در حوزه سلامت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۹۹۸

برخورد با شایعه سازان فضای مجازی در حوزه سلامت

موحد گفت: شایعه سازان فضای مجازی که با انتشار فیلم و نوشته های دروغین به تشویش اذهان عمومی اقدام کرده با دستور دادستان شهرستان جهرم تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به شدت با آنها برخورد می شود.

«محمدجواد موحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در حالی که تمام سعی و تمرکز کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم معطوف به ایجاد آمادگی های لازم برای مقابله هر چه بهتر با موارد مشکوک به ویروس کرونا بوده تا از سلامت همشهریان حفاظت کنند؛  فیلمی در شبکه های مجازی در حال انتشار است که فردی را در حال دود کردن اسفند در یک بخش درمانی نشان می دهد؛ مشخص نیست این فیلم مربوط به چه زمانی و کدام مرکز درمانی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این فیلم مربوط به بیمارستان پیمانیه نیست، افزود: تولید شایعه و باز نشر چنین پیام هایی در این شرایط حساس، نتیجه ای جز تشویش اذهان عمومی و لطمه به امنیت روانی مردم ندارد.

 

وی تصریح کرد: شایعه سازان با پیگیری دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی و به دستور دادستان شهرستان جهرم سریعا تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به شدت با آنها برخورد می شود.

 

موحد گفت: از همشهریان می خواهیم اخبار موثق را از منابع رسمی به خصوص کانال های خبری وزارت بهداشت و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.

 

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: شایعه پراکنی شایعه سازی فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم