Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@12:46:53 GMT

گوشت گوسفند کیلویی کیلویی چند؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۱۸۹

صراط:

علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با میزان، درباره افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار کرد: علت افزایش قیمت گوشت قرمز، نخریدن آلایش‌های دامی چه از نظر خوراکی و غیر خوراکی است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: پوست دام‌ها به دلیل بسته شدن مرز‌ها و قطع صادرات به دلیل بیماری کرونا دباغان از خرید آن خودداری می‌کنند همچنین جگر نیز به دلیل ترس ناشی از کرونا و کم شدن مشتری، جگرسرا‌ها اقدام به خرید این آلایش نمی‌کنند همچنین قیمت کله پاچه نیز به دلیل نبود مشتری کاهش یافته که این موارد بر روی قیمت گوشت قرمز تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قیمت جگر که طی روز‌های گذشته ۱۲۰ هزار تومان بود اکنون ۶۰ هزار تومان مشتری ندارد همچنین قیمت کله پاچه از ۸۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان کاهش یافته است.

ملکی با بیان اینکه عرضه دام نیز کاهش یافته است، بیان کرد: بارندگی‌ها تردد‌ها را تحت تاثیر قرار داده هم حمل و نقل کند شده و هم موجب افزایش کرایه‌ها شده است که دامداران را با مشکل مواجه کرده و به همین دلایل عرضه دام در میادین به مشکل خورده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خاطرنشان کرد: طی روز‌های گذشته قیمت‌هایی اعلام شد که مورد قبول نبود و اجحاف در حق مصرف کننده بود.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی با قیمت ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به واحد صنفی عرضه می‌شود و واحد‌های صنفی آن را با سود ۱۰ درصدی عرضه می‌کنند.

ملکی درباره اطلاعیه سازمان حمایت مبنی بر اینکه عرضه گوشت با قیمت بیش از ۹۰ هزار تومان تخلف است، گفت: این قیمت کارشناسی نیست، زمانی که قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده ۴۵ هزار تومان است نمی‌توان گوشت را با قیمت ۹۰ هزار تومان عرضه کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گوشت گوسفندی گوشت قرمز قیمت بازار صراط هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین