Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس و استقلال درباره حواشی دیدار برگزار نشده سپاهان- پرسپولیس گفت: وقتی فوتبال بزرگ‌تر نداشته باشد همین می‌شود. من نمی‌دانم کمیته انضباطی چه رأیی صادر می‌کند، ولی فکر می‌کنم بازی ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس ، استقلال و تیم ملی که بعد از اتمام فوتبالش به طور جدی وارد دنیای بازیگری شده، هفته گذشته مهمان برنامه دورهمی و مهران مدیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ای که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و به گفته خود انصاریان مردم حتی با تکرار آن برنامه هم خندیدند. دیروز با انصاریان درخصوص اتفاقات بازی سپاهان- پرسپولیس و همچنین حضورش در برنامه دورهمی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*حضورت در برنامه دورهمی حسابی سر و صدا کرد و مردم استقبال خوبی داشتند.

بله، دقیقاً همین‌طور است. خدا را شکر می‌کنم در این شرایط سخت مملکت ما و مشکلات مردم توانستیم برای چند ساعت مردم را بخندانیم که از این بابت واقعاً خدا را شکر می‌کنم. ضمن اینکه باید از مهران مدیری و برنامه خوبش هم تشکر کنم که مرا دعوت کرد. باور کنید در این روز‌ها خنداندن مردم سخت‌ترین کار دنیاست. خوشحالم توانستیم مردم را شاد کنیم.

*در جریان اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان قرار گرفتی؟

بله، می‌دانم چه اتفاقی افتاده است. واقعاً بروز چنین مشکلاتی در فوتبال ما زشت است. وقتی فوتبال بزرگ‌تر نداشته باشد همین می‌شود. من نمی‌دانم کمیته انضباطی چه رأیی صادر می‌کند، ولی فکر می‌کنم بازی ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس شود.

*به نظرت چه کسی مقصر این اتفاق بود؟

من واقعاً نمی‌دانم چه کسی مقصر است، ولی وقتی اعلام کردند به دلیل کرونا بازی باید بدون تماشاگر باشد و قانون است، یعنی همه تیم‌ها باید آن را رعایت کنند و مطیع قانون باشند. ولی در مجموع رفتار سپاهانی‌ها دور از انتظار بود.

*پرسپولیس می‌تواند قهرمانی را در پایان فصل جشن بگیرد؟

خب پرسپولیس شانس خوبی برای پوکر قهرمانی دارد و اختلاف امتیاز مناسبی با تیم‌های دیگر ایجاد کرده. اگر بازی با سپاهان ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس شود، یحیی و شاگردانش خیلی به قهرمانی نزدیک می‌شوند. به هر حال امیدوارم پرسپولیسی‌ها در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

*شرایط پرسپولیس در آسیا را چطور می‌بینی؟

خب در دو بازی ابتدایی نتایج مناسب نبود و کار کمی دشوار شد. ولی خب بچه‌ها نباید ناامید باشند، چون هنوز ۴ بازی تا پایان مرحله گروهی باقی مانده است. پرسپولیس پتانسیل خوبی دارد، امیدوارم با این همه بازیکن باکیفیت شرایط در لیگ قهرمانان آسیا هم تغییر کند و پرسپولیس به دور بعد صعود کند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انصاریان پرسپولیس سپاهان اخبار پرسپولیس انصاریان پرسپولیس سپاهان علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم