Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر این نکته که مبارزان و مدافعان حرم نه تنها امنیت ایران بلکه امنیت همه کشورهای اسلامی را حفظ کردند گفت: این شهیدان نقشه شوم غرب و صهیونیست را در برافروختن آتش جنگ‌های صلیبی خنثی کردند. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌‌لاسلام والمسلمین احمد مروی با خانواده فرمانده مدافع حرم، شهید اصغر پاشاپور در حرم مطهر رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار با بیان اینکه شهیدان نزدیک‌ترین، بهترین و سرعت‌ترین راه به رضوان الهی را انتخاب کردند اظهار داشت: ما در این عالم از جایگاه والای شهیدان بی‌اطلاع هستیم. تنها حسرت می‌خوریم که چنین انسان‌های با ایمان، مؤمن، مبارز و انقلابی را از دست دادیم و برای جا ماندن از قافله شهدا غبطه می‌خوریم.

وی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید، شهیدان مدافع حرم را شهدای مظلوم خواند و افزود: اگر این شهیدان و سرداران بزرگی چون قاسم سلیمانی نبودند، داعش برای اسلام و مسلمین هیچ چیز باقی نمی‎گذاشت. دشمنان این گروهک‎های منحرف را تربیت کرد تا با این جنایات و آدمکشی‌ها آبروی اسلام را ببرند.

جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور اعلام شدپدر شهید مدافع حرم: شرکت در انتخابات ادامه راه شهید سلیمانی استبازدید فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) از فعالیت‌های گروه جهادی شهدای مدافع حرم در الهایی اهواز + تصویر

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند سوریه و عراق را تصرف کنند و بعد از آن هم ایران را بگیرند تا این جنایات را در همه کشورهای منطقه گسترش دهند و با ایجاد ترس و ارعاب عمومی به جهان بگویند که این معنی اسلام و مسلمانی است.

وی گفت: آنها می‌خواستند نه در اروپا و آمریکا بلکه در کشورهای اسلامی نیز کسی جرأت نکند، نام مسلمانی را به زبان بیاورد. با تربیت داعش و انداختن آن‌ها به جان مسلمانان، جنگ صلیبی را به شکل دیگری در بین مسلمین به راه انداختند.

مروی با طرح سوالی بیان کرد: چه کسانی به جز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها از جنایات داعش با پرچم «لا اله الا الله» فیلمبرداری و تصاویرش را در جهان منتشر می‌کرد؟ دشمنان بنا داشتند بعد از گرفتن چند کشور مسلمان توسط داعش، با ایجاد فضای هیجانی و رعب و وحشت بین ملل جهان، آنها را وارد جنگ کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر این نکته که مبارزان و مدافعان حرم نه تنها امنیت ایران، بلکه امنیت همه کشورهای اسلامی را حفظ کردند اظهار کرد: این شهیدان نقشه شوم غرب و صهیونیست را در برافروختن آتش جنگ‌های صلیبی میان مسلمانان خنثی کردند.

وی تصریح کرد: خدا شهیدان را در بهترین مسیر قرار داده است و هر چند خیلی‌ها آرزومند این راه هستند، اما برای همه باز نیست، باید شایستگی آن را کسب کرد.

انتهای پیام/281/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی کشورهای اسلامی همه کشورهای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این دهه در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا خادمان و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) در روز ۲۱ اردیبهشت به زنجان برسند، افزود: قرار است خادمان به مدت سه روز در زنجان حضور داشته باشند.

این مسؤول در خصوص برنامه‌های خادمان حرم حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: این خادمان قرار است طی مدت سه روز برنامه‌های خود را در زندان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به اجرا بگذارند.

محمدی در رابطه با برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) نیز یادآور شد: این خادمان نیز برنامه‌های خود را به مدت یک هفته با عنوان «زیر سایه خورشید» در سطح استان به خصوص شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم به اجرا بگذارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ایجاد چایخانه آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های مهم در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شده است تا ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از چایخانه‌های آستان قدس رضوی ۲۱ چایخانه خواهد بود.

غلامرضا نظری، مدیر روابط‌عمومی شهرداری زنجان نیز در ادامه این نشست خبری یکی از رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه کرامت را افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوان این برنامه‌ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشت، باید از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6097478

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر