Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سیتی بعد از پیروزی مقابل رئال، گفت: این گام نخست ما بود به همین خاطر هنوز کارمان تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال منچستر سیتی شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان رئال مادرید بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

گواردیولا بعد این برد ارزشمند خارج از خانه، گفت: به اینجا آمده بودیم تا به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رسیدن به هدف موفق عمل کردیم. اما هنوز ما جز اول بازی را برنده شدیم و جز دوم باقی مانده است. برخی از اوقات ما تیم برتر بودیم ولی گل دریافت کردیم. برخی از اوقات نیز آنها تیم برتر بودند ولی ما به گل رسیدیم. طبیعت فوتبال این طور است.

وی افزود: این گام نخست ما بود به همین خاطر هنوز کارمان تمام نشده است. باید از این لحظه شیرین لذت ببریم و خود را برای بازی فینال جام اتحادیه آماده کنیم.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گورادیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم

یورگن کلوپ می‌گوید مسئولیت فروپاشی در گودیسون پارک برعهده اوست و حالا کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس فقط دو مدعی دارد

طرفداری | لیورپول در حالی عصر شنبه در لیگ برتر انگلیس مقابل وست هم قرار می‌گیرد که با باختش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید، امیدش برای فتح لیگ برتر انگلیس کمرنگ‌ترین حالت ممکن شده است.

صحبت‌های یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پیش از مسابقه مقابل وست هم روز شنبه ساعت 15:00 به وقت تهران را به نقل از لیورپول اکو می‌خوانید.

ناامیدی بی‌سابقه و روحیه خراب

این یک چالش و مسئولیت است. به یاد نمی‌آورم بعد از یک بازی مثل بازی چهارشنبه شب چنین ناامیدی‌ای را تجربه کرده باشم. در زندگی‌ام بارها ناامید شده ام ولی این یکی خاص بود. آرسنال و سیتی فوتبال خوبی بازی می کنند و ما هم در جدول به این جایگاه رسیده‌ایم چون توانایی بازی با آن سبک را داریم. مسئولیت روحیه تیم بر عهده من است و نمی‌توانم بگویم الان در بهترین شرایط هستیم. ما نبرد سرنوشت‌ساز در گودیسون پارک را به بدترین شکل باختیم اما به طور کلی چند هفته ای است که فوتبال مثبتی بازی نکرده‌ایم. باید سریع برگردیم و مثبت باشیم. تمام تلاشم را می کنم تا دوباره از فوتبالمان لذت ببرم چون آن چیزی که چهارشنبه دیدیم اصلا مثبت نبود.

لیگ برتر حالا یک کورس دو اسبه است 

مطمئن هستم سیتی و آرسنال ادامه لیگ را یک کورس دو اسبه می بینند. شاید در نشست‌های خبری چیز دیگری بگویند اما انتظار ندارم آن‌ها دو بازی را ببازند. ما باید در صورت باخت آن ها، از همین بازی با وست‌هم شروع به تعقیبشان کنیم. آن‌ها هم بازی آخرشان را باخته اند و باید واکنش نشان دهند، ما هم همینطور. پس باید ببینیم چه می شود.

 باخت در گودیسون پارک

قطعا مسئولیت باخت در دربی را بر عهده می گیرم. می‌توانیم به عوامل زیادی اشاره کنیم. آیا خسته هستیم؟ بله، فصل طولانی بوده، بازیکنانی مثل ترنت از مصدومیت برگشته‌اند، اما به او نیاز داریم. آیا او می تواند در بهترین فرمش باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت زیادی بازی نکرد، برنامه فشرده‌ای داشتیم، یک یا دو نفر در بهترین شرایط نبودند اما بی تجربگی هم نقش داشت. قطعا خیلی ناامید هستیم و نمی‌توانیم این شرایط را فورا تغییر دهیم. باخت به اورتون، اگر از آن درس نگیریم نتیجه بدی است. بازیکنان باید سال بعد، با مربی جدید از آن درس بگیرند اما می توانند همین حالا هم از آن استفاده کنند. حالا امیدواریم بتوانیم در بازی بعدی به صورت کوتاه مدت از آن استفاده کنیم.

علاقه آرنه اسلوت به مربیگری در لیورپول

چیزی نخوانده‌ام اما می‌دانم آرنه حرف‌هایی زده است. به من مربوط نیست اما برایم خیلی خوب است که او به‌عنوان کسی که می‌خواهد این شغل را بپذیرد، هیجان‌زده باشد. سبک بازی تیم او را دوست دارم، همه چیزهایی که درباره او به عنوان یک شخص می‌شنوم را دوست دارم. چند نفری که می شناسم به من درباره او گفته‌اند. اسلوت مربی خوبی است. همه چیز بسیار خوب به نظر می رسد. داشتن بهترین شغل در بهترین باشگاه دنیا با فضایِ سالم رشد و آدم‌های فوق‌العاده.

پایان کار کلوپ در لیورپول

الان فصلم را ارزیابی نمی‌کنم. الان وقت تسلیم شدن و بالا بردن پرچم سفید نیست. الان فقط باید به خودمان نگاه کنیم وقتی مثل بازی با اورتون بازی می کنیم چرا باید قهرمان شویم ؟ اما قبل از آن خیلی خوب بازی کردیم، برایش تلاش کردیم، برای همه یک دردسر واقعی بودیم. نتایج خوبی به دست آوردیم یا خوب بازی کردیم. لیاقت اینجایی که هستیم را داریم و حالا باید از آن استفاده کنیم. نمی خواهیم به هر دلیلی فشار را حس کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند