Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@22:03:36 GMT

پیدا شدن جسد مرد ۵۰ ساله در گچساران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۶۱۳

پیدا شدن جسد مرد ۵۰ ساله در گچساران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  سرهنگ  سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت:عصر روز گذشته و در پی تماس احدی از شهروندان مبنی بر مشاهده یک جسد در حاشیه جاده فرعی در حوالی روستای امام زاده جعفر این شهر ستان، بلافاصله ماموران کلانتری به اتفاق کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی و همچنین مقام قضایی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود :مشاهده اولیه ماموران حاکی است جسد این مرد ۵۰ ساله بر اثر اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت:  با تلاش انجام گرفته توسط کارآگاهان اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی هویت جسد متعلق به مردی ۵۰ ساله شناسایی شد.

او بیان کرد: هویت جسد متعلق به فردی است که ششم اسفند ماه سال جاری خانواده وی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مفقودی او را اعلام کردند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس جهت کشف راز این قتل ادامه دارد اظهار داشت: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قتل حوادث دستگاه قضایی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کاووس حبیبی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: پایان گروگانگیری در نیکشهر / ۴ شرور دستگیر شدند

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/


کد خبر: 1229535 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند