Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افزایش ۴۴ درصدی بارش های سال زراعی جاری در این شهرستان خبر داد.

«اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته این شهرستان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ششم و هفتم اسفند ماه ۱۰ میلیمتر گزارش شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به افزایش ۴۴ درصدی بارش های سال جاری زراعی در این شهرستان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۸۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیمتر بارندگی
از ابتدای سال زراعی(مهر ماه) ۱۳۹۸ تاکنون در این شهرستان داشتیم که در مدت مشابه سال پیش از آن، نزدیک به  ۵۱.۸ میلیمتر بود.

 

بایبوردی با بیان اینکه طی سال‌ جاری بارندگی‌های مطلوبی را در شهرستان آران و بیدگل شاهد بوده‌ایم، گفت: میانگین بارندگی‌های بلندت مدت در این شهرستان نزدیک به ۵۶.۶ میلیمتر است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به شرایط کم آبی و خشکسالی در این شهرستان تاکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط باید با استفاده از فناوری‌های جدید، آب های به دست آمده از محل بارش‌ها را هدایت و ساماندهی کنند تا بحران کم آبی را مدیریت کنیم.

 

دکتر بایبوردی بحران کم آبی را مساله‌ای جهانی و ناشی از تغییرات اقلیمی دانست و یادآور شد: ایران جزو کشورهای نیمه خشک محسوب می شود اما بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، امسال شاهد بارش‌های خوبی خواهیم بود که شهرستان آران و بیدگل هم از آن بهره‌مند خواهد شد.

 

وی مدیریت در مصرف آب را نیازمند مدیریت هوشمند و دانش بنیان ذکر و خاطرنشان کرد: میزان آب تولیدی، هدر رفت و استفاده در بخش کشاورزی باید رصد شود تا با پایداری سرزمینی در روستاها و شهرها و در نتیجه افزایش تولیدات به تعادل بخشی دست یابیم./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل باران آران و بیدگل بارندگی بارش باران شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان