Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با بیان اینکه نیروهای حزب الله همان جبهه انبیاء هستند و جنگ آنها با کفار برای نجات بشر است، گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز خار چشم دشمنان و استکبار جهانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (8 اسفند) در دیدار جمعی از کارکنان هوافضای سپاه پاسداران خراسان جنوبی ضمن تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام، اظهار داشت: برخی از افراد آزادیخواه جهان که مسلمان هم نیستند، می بینیم که ارادت خاصی به اهل بیت علیه السلام به خصوص امام حسین علیه السلام و اربعین دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز صهیونیست ها برای دشمنی با اهل بیت علیه السلام تخصصی کار می‌کنند، گفت: یکی از همان صهیونیست ها که مسئول تحقیق در مورد دشمنی با امام محمدباقر علیه السلام بود، گفته است که ما که دشمن این‌ها (اهل بیت) هستیم، اما آنچه من مطالعه کردم چنین فردی (امام باقر) در دنیا یا نبوده و یا بی‌نظیر است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه جایگاه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در سطح جهان بسیار بالا است، افزود: پزشک جراح آیت الله میلانی در مشهد که علمای دینی بسیاری از ادیان را معالجه کرده بود، لحظاتی که آیت الله میلانی از بیهوشی به هوش آمدند او را مسلمان کرد و او (پزشک مسیحی) اموالش را وقف امام رضا(علیه السلام) کرد، این تاثیر انسان های پاک بر روی قلب آزادیخواهان عالم است.

 

وی با بیان اینکه امروز هم همه آزادگانی که درست فکر می کنند، می دانند که این انقلاب برای نجات بشر است، گفت: آنچه را که خدا به عنوان انسان آفریده است، این امت واحده است که برای نجات انسانها از خودگذشتگی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند پیامبران را فرستاده تا انسان را در امت واحده حفظ کند، اظهار کرد: انسانها اگر از چارچوب انسانیت خارج شوند به مرحله درندگی و شیطان صفتی می رسند و نتیجه آن جنگ از نوع جنگ حیوانات می شود.

 

آیت الله عبادی نتیجه ویرانی های اخیر در جهان را خارج شدن از انسانیت عنوان کرد و گفت: تمام جنگ و ظلم و آوارگی ها براساس این است که انسان از چارچوب خود خارج شده است.

 

غده سرطانی فساد باید از جهان برچیده شود 

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا یک نوع جنگی است که فتنه و فساد را از میان جامعه بشر بر می‌دارد، گفت: چنانچه غده سرطانی فساد و ظلم از بین بشر خارج شود، آنگاه عدالت در زمین گسترده خواهد شد؛ لذا جنگ انبیاء با دشمنان با جنگ های حیوانی و نفسانی شیطان صفتان عالم فرق دارد چون او برای از بین برداشتن کل جنگ بشریت است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه زورگوها و دنیا پرست‌ها، کار آنها این است که بر ملت ها غلبه کنند و خودشان هم می‌گویند، فلسفه حکومت در سیستم تفکر غربی این است که انسان‌ها مانند حیوانات گله گوسفند هستند که باید برآنها تصرف کنیم و لذا در بین اینها ترحم و انسانیت معنی ندارد، گفت: استکبار جهانی انسانها را حیواناتی در جهت منافع خود می داند و تمام این شعارهای آنها مکر و حیله است، حقوق بشر و مهد آزادی آنها همه شعار است.

 

فرانسه مهد ظلم و ستم است نه آزادی

آیت الله عبادی با بیان اینکه همین فرانسوی ها که خود را مهد آزادی می دانند ظلم های فراوانی را به بشر کردند، از هفت نفر در الجزایر یک نفر را کشتند، گفت: اینها هر چه توانستند فساد کردند، ضمن اینکه بیش از یکسال است که هر شنبه عده ای از مردم مظلوم و رعیت آنها به خیابان می‌آیند و خواستار حقوق خود هستند، اما مردم بیگناه خود را می زنند و زندانی می‌کنند، اگر هم کسی مسئله هلوکاست را انکار کند طبق قانون فرانسه باید به زندان برود و شکنجه شود، آن وقت اینها خود را مهد آزادی می دانند.

 

وی افزود: به گفته خود غربی ها، چنانچه سرمایه دارها انسانها را تصرف کنند چنان ظلم و شکنجه و کشتاری راه خواهند انداخت که بعد از آن تاریخ تغییر نکند، فکر انها این است، لذا جهاد پیامبران برای جراحی اینها بوده است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه برنامه دشمن این است که همه انسانها به بردگی و عبادت آنها درآیند، افزود: جهاد در این راه دفاع از بندگان خدا است، لذا پیامبران باید به حمایت این بندگان خدا درایند و آنها را از ظلم نجات دهند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه چند ده هزار کودک در کشورهای اروپایی ناپدید شدند، که این احتمال می رود که حتی اعضای بدن اینها، را فروخته باشند، گفت: جنگ انبیاء برای برداشتن عناصر فاسد که بر انسانها چیره می شوند و همه کمالات و ارزش های انسانی را از بین می برند، است.

 

وی با بیان اینکه نیروهای حزب الله همان جبهه انبیاء هستند و لذا جنگ آنها با کفار برای نجات بشر است، افزود: سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران اسلامی،‌امروز خار چشم دشمنان و استکبار جهانی هستند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شما با انگیزه الهی و مکتب انبیاء و خاندان اهل بیت(علیه السلام) کار می کنید، که خیلی باید شکر کنید، گفت: باید قدردان مادران و پدران خود باشید که چنین فرزندانی تربیت کردند.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: تظاهرات فرانسه آیت الله عبادی استکبار جهانی سپاه پاسداران آیت الله عبادی علیه السلام برای نجات اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام کوهی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) به نمازگزاران گفت : رعایت انصاف در کسب و کار لازمه تمام صنوف برای کسب معیشت و درآمد است.

امام جمعه تکاب گفت : عملیات وعده صادق تمام معادلات دشمنان ایران اسلامی در منطقه را برهم زد.

وی گفت : اگر سپاه و نیروهای نظامی ما توانستند ضربه مهلکی بر دشمن بزند یکی از ثمره هایش هم ثبات اقتصادی در کشور بود که در پی داشت.

امام جمعه تکاب گفت : ایجاد اتاق فکر اقتصادی برای مدیریت اقتصاد و جلوگیری از چنگ اندازی های مجازی و فیزیکی در اقتصاد کشور ضروری است .

وی گفت : تهیه ساز و کار مشارکت مردمی در اقتصاد و تقویت اقتصادی کشور مورد توجه مسؤلان امر قرار گیرد تا شکوفایی این صنعت را در کشور شاهد باشیم

حجت الاسلام کوهی گفت : ۱۸ اردیبهشت روز جهانی هلال احمر در کشور است ، ضمن تبریک این مناسبت ، از تلاشهای صادقانه اعضای جمعیت هلال احمر که در خدمت رسانی به مردم در تلاشند سپاسگزارم.

وی گفت : ایثار و از خود گذشتگی و نوعدوستی از صفات بارز اعضای جمعیت هلال احمر در کشور است و این افتخار بزرگی است برای این عزیزان

امام جمعه تکاب گفت : از مسؤلین شهرستان انتظار می رود با حضور در روستاهای شهرستان از نزدیک با مشکلات روستائیان آشنا شده و نسبت به رفع مشکل روستائیان اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری