Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:00:30 GMT

آمار فوتی های کرونا ویروس در گیلان سه نفر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۷۳۵

آمار فوتی های کرونا ویروس در گیلان سه نفر اعلام شد

ارسلان سالاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ارسال تست بیماران مشکوک،  تاکنون ۱۷ مورد ابتلا به کرونا ویروس در گیلان مثبت اعلام شده که از این تعداد ۱۲ نفر بهبود یافته و دو نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا همه باید همکاری کنند، اظهار داشت: مردم ضمن رعایت بهداشت فردی از مسافرت کردن خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فرماندار شهرستان لاهیجان هم دیشب اعلام کرد که از هفت مورد فوتی مشکوک به کرونا در لاهیجان تست سه نفر تایید شده است.

سیداسماعیل میرغضنفری با اشاره به اینکه از بقیه فوتی ها اطلاع نداریم و اگر به نتیجه رسید، فوری اطلاع رسانی می شود،  افزود : دغدغه و نگرانی از انتشار ویروس کرونا وجود دارد و مردم خواهان دریافت اطلاعات صحیح و کامل از وضعیت و شرایط انتشار و ابتلا و درمان این ویروس هستند و ما موظفیم صادقانه موارد ابتلا و درمان را با مردم در میان بگذاریم.

کرونا ویروس عموما از طریق قطرات تنفسی ناشی اعم از عطسه یا سرفه انتشار می‌یابد و می‌تواند ویروس را به هرکسی که در تماس نزدیک با فرد آلوده است، منتقل کند. کرونا ویروس‌ها همچنین علائمی چون آنفولانزا ایجاد می‌کنند.  بیماری ممکن است از تب و سرفه آغاز شده و به التهاب ریه یا بدتر از آن برسد.

با شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون،   فاصله گرفتن از افراد بیمار و مشکوک و استراحت در صورت بیمار شدن، می‌توان از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کرد. به علاوه به خاطر داشته باشید که استفاده از ماسک‌های تنفسی تنها در صورتی موثر است که توسط افراد آلوده مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان درمان فرماندار شهرستان ماسک ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 آن گونه که کارشناس صداوسیما اعلام کرد، جمعیت عظیمی از مردم به واسطه ناامینی خودروهای تولید داخل قطع نخاع می‌شود. آمار وحشتناکی که اعلام شد و جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان