Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، محمد جواد آذری‌جهرمی ساعتی پیش در صفحه شخصی خود نوشت: با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاهها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش‌وپرورش، امکانات ویژه‌ای را جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیونها دانش‌آموز و دانشجوی عزیز، ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سعید نمکی وزیر بهداشت شب گذشته درباره تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی مدارس، اظهار کرد: درباره مدارس مناطقی که موارد مثبت کرونا در آنها شناسایی شده است، جمعه شب بررسی و وضعیت تعطیلی را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: فعلا در یک دوره سه روزه اگر نیاز به تعطیلی باشد، مدارس در مناطق مبتلا به کرونا تعطیل خواهند شد که لیست مناطق آلوده و تعطیلی مدارس جمعه شب اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت در مورد تعطیلی دانشگاه‌ها مطرح کرد: در مورد دانشگاه‌ها با توجه به این که دانشجویان یک هفته به مسافرت و نزد خانواده‌ها رفته‌اند، برای ما سخت است که تشخیص دهیم چه افرادی آلوده هستند، دانشگاه‌ها یک هفته دیگر تعطیل خواهند شد به شرط آن که اساتید به محل کار بیایند و دروس به شکل آموزش از راه دور ارائه شود، یعنی دانشگاه‌ها تعطیل نمی شوند اما دانشجویان می‌توانند یک هفته حضور نیابند.

نمکی بیان کرد: این مصوبات باید به امضای رییس جمهور هم برسد تا ابلاغ شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تعطیلی مدارس دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها در خصوص مشکلات ارتباطی روستاها اظهار کرد: توسعه اینترنت روستایی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است و در این راستا تا پایان سال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت متصل می‌شود.

وی ضمن تشریح وضعیت توسعه ارتباطات روستایی آذربایجان‌غربی افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال‌جاری با پوشش اینترنت ۲۶۰ روستای باقیمانده، پوشش تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به اتمام برسانیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: هرچند برخی نقاط کم‌پوشش یا کم‌کیفیت باقی خواهد ماند که مشکل آن‌ها را نیز با احداث سایت‌های جدید رفع خواهیم کرد.

جلیلی‌نژاد با اشاره به اتصال بیش از ۴۳۰ روستای استان به اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله دستاوردهای مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه دولت هوشمند و ایجاد بسترهای ارتباطی برای مناطق محروم است.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش تأمین انتقال و برق سایت‌ها و کوهستانی بودن استان آذربایجان‌غربی از عوامل مهم اتصال نداشتن مابقی روستاها به شبکه ملی اطلاعات است که با رفع مغایرت‌ها و شناسایی موانع موجود تا پایان سال ۱۴۰۳، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 751335

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!