Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:32:55 GMT

رقابت قمی‌ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۱۸۵۹

رقابت قمی‌ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران

نماینده بسکتبال استان قم بعد از درخشش در مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ آماده رویارویی با حریفان حاضر در مرحله دوم این رقابت‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های دومین لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران در حالی برنامه‌ریزی شده که تیمی متشکل از بازیکنان شاخص بومی به نمایندگی از هیأت بسکتبال قم بعد از نتایج موفق مرحله مقدماتی، اکنون جزو تیم‌های حاضر در مرحله دوم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه یافته‌ها به دومین مرحله فصل 1398 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور اکنون در چهار گروه قرار گرفته‌اند و رقابت آنها در این مرحله به میزبانی شهرهای تاکستان، مهاباد، تهران و مشهد برنامه‌ریزی شده، مرحله‌ای که از هر گروه آن دو تیم صعود می‌کند و چهره واقعی تیم‌های دارای شانس رفتن به دسته اول مشخص خواهد شد.

تیم بومی بسکتبال قم در گروه دوم مرحله دوم بازی‌های این دوره با رقبایی همچون بهمن بهبهان، شهدای بابل و هیأت تاکستان رقابت می‌کند، گروهی که بازی‌های آن بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال تا نهم اسفند ماه به میزبانی شهر تاکستان انجام می‌شود و تیم‌ها دوره‌ای مسابقه می‌دهند.

اولین مسابقه تیم هیأت بسکتبال استان قم برای مصاف با تیم شهدای بابل برنامه‌ریزی شده، سپس نماینده قم رو در روی تیم میزبان یعنی تاکستان صف‌آرایی می‌کند و آخرین مسابقه خود را نهم اسفند ماه برابر تیم بهمن بهبهان انجام می‌دهد تا از این مرحله نیز همانند دور مقدماتی به سلامت عبور کند.

دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در حالی قرعه کشی شد و تیم هیأت قم به مصاف نمایندگان بهبهان، بابل و تاکستان می‌رود که بسکتبالیست‌های قمی با برتری برابر دو تیم خانه بسکتبال بهار و آینده سازان ایلام و شکست برابر تیم خانه بسکتبال کاشان راهی این مرحله از بازی‌ها شده‌اند.

 

گروه‌بندی بازی‌های مرحله دوم بسکتبال ایران:

گروه اول: رعد پدافند مشهد، راک شیمی تهران، خانه بسکتبال بهار و نفت و گاز گچساران به میزبانی مشهد

گروه دوم: هیأت بسکتبال قم، بهمن بهبهان، شهدای بابل و هیأت تاکستان به میزبانی تاکستان

گروه سوم: دنیای فلز درفک رشت، ملوان بندرانزلی، خانه بسکتبال نامی‌نو و آینده‌سازان ایلام به میزبانی نامی‌نو

گروه چهارم: خانه بسکتبال کاشان، گاز خوزستان، رادین خراسان و هیأت مهاباد به میزبانی مهاباد

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال دسته اول خانه بسکتبال مرحله دوم لیگ دسته بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال هم امروز وارد تهران شد تا اردوهای تیم ملی با جدیت دنبال شود. 

از طرف دیگر وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست گروه ومدیر تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد. 

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران