Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از وجود یک مورد مثبت کرونا ویروس در ارومیه خبر داد و گفت: این بیمار حال عمومی خوبی دارد.

جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: تست کرونای یک خانم ۵۵ ساله در ارومیه از طرف وزارت بهداشت مثبت اعلام شد.

وی افزود: این بیمار که چند روز پیش با علائم بالینی بیماری تنفسی و سابقه سفر زیارتی به قم و بازگشت به ارومیه را داشت از همان ابتدا به عنوان مورد مشکوک بستری و نمونه خون وی برای آزمایش کرونا به تهران ارسال شد و بلافاصله و به صورت کاملا ایزوله تحت مراقبت و درمان قرار گرفت و امروز نتیجه آزمایش وی از طرف وزارت بهداشت مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه بیمار حال عمومی خوب و شرایط پایدار دارد و بنا به اظهار تیم متخصص عفونی طی چند روز آینده با تکمیل پروسه درمان مرخص خواهد شد و این نشان می دهد که کرونا قابلیت درمان دارد و از این لحاظ بسیار خوشحالیم.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

 فرهاد فرامرزیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشار‌ها نیز شاهد کار‌های ارزشمندی در استان هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است، این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت فرزندآوری و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این میزان ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان