Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@20:25:35 GMT

سقوط ۱۵ مورد بهمن در جاده کندوان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۰۰۹

سقوط ۱۵ مورد بهمن در جاده کندوان

آفتاب‌‌نیوز :

جاده کندوان از دو روز پیش به دلیل بارش شدید برف و سقوط بهمن بسته شده و همچنان بسته است. در این محور در محدوده استان مازندران به دلیل وجود روستاهای حاشیه این جاده تردد با احتیاط کامل و با نظارت پلیس راه و نیروهای راهداری انجام می شود.

سروان محمد احمدی روز پنجشنبه افزود: چنین حوادثی بیشتر در مناطقی از این جاده از جمله "پیج سیاه " ، "پل زنگوله" و "دونا " به وقوع پیوسته است و خوشبختانه به علت انسداد این مسیر ارتباطی از عصر سه شنبه هفته جاری از لحاظ خسارت جانی و مالی به عابران سواره رو جای نگرانی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : هم اینک نیروهای راهداری با همکاری پلیس راه منطقه حجم انبوه برف ناشی از سقوط بهمن که امروز نیز چندین مورد شاهد آن بودیم، کاملا پاکسازی نمودند و برای آمد و شد خودروها همزمان با شرائط مساعد شدن هوا این محور ارتباطی کاملا آماده است و مشکلی ندارد.

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان با اشاره به آنکه طبق وعده های داده شده قرار است تا حوالی ظهر این مسیر به روی مسافران بازگشایی شود ، به مسافران توصیه و هشدار داد با توجه به پیش بینی افزایش دما ،پایداری جوی برای روزهای آینده و نیز احتمال ریزش سنگ و بهمن در این جاده از هرگونه توقف در حاشیه جاده بویژه مناطق صخره ای اجتناب کنند.

هواشناسی مازندران نیز روز گذشته پیش بینی کرده که دمای هوای استان از امروز / پنجشنبه / به تدریج افزایش یافته و تا روز جمعه هفته جاری شهروندان مازندرانی در مناطق مختلف شاهد افزایش ۶ تا ۱۴ درجه‌ای دما خواهند بود.

از طول مسیر حدود ۱۸۰ کیلومتر جاده چالوس - کرج حدود نیمی از آن جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس منطقه غرب مازندران است .

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سقوط بهمن جاده کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد/ در مسیر اجرای طرح نور هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد