Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک محبوب علیلو روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مبل و خودروی تبریز، بر تسریع در حل و فصل مشکلات خدماتی و تکمیل زیرساخت های این دو شهرک مهم صنعتی تاکید کرد.

وی از مدیران دستگاه های مربوطه از جمله شرکت برق منطقه ای آذربایجان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خواست تا در کوتاه ترین زمان نسبت به تأمین برق و ساخت پست فوق توزیع این شهرک ها اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوب علیلو با اشاره به صورت جلسات قبلی ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل آذربایجان شرقی، از اجرا نشدن کامل و یا اجرای ناقص مصوبات و نیز عملی نشدن برخی از تعهدات قبلی در شهرک های یادشده انتقاد کرد.

وی نقش اشتعال زایی شهرک های مبل و خودروی تبریز را مورد تاکید قرار داد و تسریع در رفع نواقص خدماتی و تکمیل زیر ساخت های آن از سوی نهادهای مسوول را خواستار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر رویکردهای حمایتی دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی به ویژه از واحدهایی که در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت و اشتغال زایی و نیز رفع وابستگی به خارج تلاش می کنند، تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد در مقابل تعهد متقابل شرکت برق منطقه آذربایجان و شهرک های مبل و خودروی تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در یک بازه زمانی ۳ ساله با انتقال هوایی خط پست فوق توزیع به این شهرک ها از مسیر اتوبان تبریز - صوفیان همکاری و موافقت کنند.

به گزارش ایرنا، شهرک مبلمان و خودروی تبریز یکی از بزرگترین مراکز فروش مبل و خودرو در کشور است که منطقه صنعتی غرب تبریز در محدوده مایان - تبریز در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار در حال ساخت و تکمیل است.

این شهرک با توجه به موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مسیر ترانزیتی ایران – اروپا و نیز نزدیکی به فرودگاه بین المللی، در صورت تکمیل، می تواند به بورس صنایع مبل و خودرو برای کشورهای خارجی به ویژه کشورهای حوزه قفقاز و آسیای میانه تبدیل شود.

این شهرک توسط بخش خصوصی و همکاری شهرداری تبریز ساخته می شود و سرمایه گذاری اولیه آن ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

برچسب‌ها رونق تولید آذربایجان شرقی تبریز قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید آذربایجان شرقی تبریز قوه قضاییه رونق تولید آذربایجان شرقی تبریز قوه قضاییه آذربایجان شرقی خودروی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است