Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:22:23 GMT

وصل شدن آب شرب ۶۰ روستا در لرستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۱۷۱

وصل شدن آب شرب ۶۰ روستا در لرستان

کاکاوند، گفت: به علت بارش های اخیر و وقوع سیلاب آب شرب بسیاری از روستاهای لرستان قطع شده بود و هم اکنون موفق به وصل آب شرب ۶۰ روستا شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی رضا کاکاوند»، امروز(8 اسفندماه) در گفت و گو با رسانه ها افزود: بر اثر بارندگی که از عصر دوشنبه تا چهارشنبه ادامه داشت و وقوع سیلاب در مناطق روستایی، آب شرب 76 روستا در لرستان قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون آب شرب ۶۰ روستا وصل شده است و مشکل دسترسی به آب آشامیدنی برطرف شده است.

 

وی از قطع بودن آب شرب در 16 روستای دیگر خبر داد و اظهار داشت:  در این روستاها به دلیل نداشتن راه دسترسی آب شرب آنان قطع است.

 

کاکاوند اذعان داشت: با برطرف شدن راه دسترسی به این روستاها مشکل آب آشامیدنی آنان نیز برطرف خواهد شد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین آب شرب مناطق روستایی آب شرب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد