Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:53:23 GMT

پیشنهاد خانه سینما برای تعطیلی موقت فیلمسازی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۲۶۳۹

پیشنهاد خانه سینما برای تعطیلی موقت فیلمسازی

خانه سینما به گروه‌های فیلمسازی پیشنهاد داد که به طور موقت از فعالیت خود خودداری کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه سینما، این نهاد صنفی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: 

«با توجه به شیوع ویروس کرونا، خطر انتقال سریع آن در میان افراد جامعه وجود دارد و پزشکان و متخصص نیز بارها درباره پرهیز از حضور در محیط‌های عمومی هشدار داده‌اند، به دلیل ناممکن بودن کنترل کامل سطوح، وسایل و ارتباطات، احتمال انتقال بیماری در میان گروه‌های فیلمسازی به شدت بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از ابتلای اهالی صنعت تصویر ایران و خانواده‌هایشان و همچنین پرهیز از مشکلات مرتبط با آن که قطعا سبب ایجاد مخاطره و صدمات فراوان مادی و معنوی برای نهادهای اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی است، دست کم در شرایط فعلی که با شیوع دامنه‌دار بیماری مواجهیم، گروه‌هایی که در مرحله پیش‌تولید یا فیلم‌برداری قراردارند، به طور موقت از فعالیت خودداری کنند.

بدیهی است این پیشنهاد از سوی خانه سینما فاقد الزامات قانونی است، اما می‌تواند در حد هشداری به تهیه‌کنندگان برای پیشگیری از این بیماری فراگیر و تبدیل آن به بحرانی عمومی در صنعت تصویر ایران تلقی شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه سینما کروناویروس خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر رشتبری ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذرشهر بر ضرورت تعیین نقشه راه و زمینه‌های مشارکت دادن مردم برای تحقق شعار سال، افزود: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش مشارکت مردم در تحقق آن، متأسفانه هیچ برنامه راهبردی از طرف متولیان امر برای مشارکت دادن مردم در این خصوص از طرف مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی شعار سال را نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید بسترهای لازم را برای رفع موانع جهش تولید فراهم نمایند و مشارکت مردم را در خصوص شعار سال به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

کد خبر 6095731

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد