Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از آفت ملخ صحرایی در شهرستان دشتی افزود: با وجود همه مشکلات استان در بحث تخصیص‌ها اما تاکنون توانستیم برای مبارزه با این آفت در کنار سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیریم و به آنها کمک کنیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود این میزان کمک‌ها در کنار اعتبارات وزارت جهاد کشاورزی و اعتبارات ملی بتوانیم همانند سال گذشته با آفت ملخ صحرایی مقابله و جلو خسارت این آفت به مزارع کشاورزی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: سال گذشته 104 هزار هکتار در استان با آفت ملخ صحرایی مبارزه شد اما امسال وسعت هجوم این آفت سه برابر سال گذشته است و به طور تقریبی تاکنون 9 شهرستان استان را آلوده کرده است.

محمد تقی منوچهری افزود: از روز پنجشنبه 50 اکیپ ردیابی و مبارزه تشکیل و در 9 شهرستان آلوده قرار گرفتند.

وی یادآورشد: همچنین 20 اکیپ مبارزه  تا شب گذشته 795 هکتار مبارزه شیمیایی برعلیه ملخ ها انجام شده است و کل ناوگان حفظ نبابات این آمادگی را دارد که در منطقه حاضر و مبارزه کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی عبدالکریم گراوند شهرستان دشتی پروندهٔ خبری بازگشت ملخ‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی عبدالکریم گراوند شهرستان دشتی عبدالکریم گراوند وزارت جهاد کشاورزی عبدالکریم گراوند شهرستان دشتی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن