Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:00:50 GMT

ساعات‌ شروع به کار ادارات‌ اردبیل تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۰۳۸

ساعات‌ شروع به کار ادارات‌ اردبیل تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا که پیش از ظهر پنجشنبه در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در استان برگزار گردید، تصمیمات جدیدی در خصوص تعیین ساعات کاری ادارات و برخی اختیارات مدیران در کاهش تراکم نیروهای اداری در اتاق‌ها اتخاذ و جهت اجرا به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در این جلسه عنوان کرد: بر این اساس ضمن تاکید بر توجه و دقت لازم در استمرار برنامه کاری و فعالیت جاری دولت در دستگاه‌های اجرایی و جلوگیری از هرگونه اختلال در امور و خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان استفاده از حداقل نیروی انسانی و نیز کاهش تراکم نیرو در اتاق‌ها، موافقت با مرخصی‌ها و انجام اموری که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع ندارد به شیوه دور کاری توصیه و در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا متناسب با شرایط تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

در نهایت مقرر گردید ساعات کاری ادارات به غیر از مراکز امدادی و درمانی و خدمات عمومی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲:۳۰ از روز شنبه مورخه ۱۰ اسفند ۹۸ به مدت یک هفته خواهد بود.

تمامی واحدهای اداری در صورت داشتن ارباب رجوع موظف به پاسخگویی تا ساعت ۱۴:۳٠ هستند.

کد خبر 4864467

منبع: مهر

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری استانداری اردبیل ادارات دولتی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم