Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@06:33:18 GMT

معاملات بازار باز ۱۴ اسفند انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۰۶۱

این بانک پیرو اطلاعیه روز دوشنبه۵ اسفندماه ۱۳۹۸ مبنی بر انجام عملیات بازار باز در روز ۷ اسفند ماه، بانک مرکزی هیچ سفارش فروشی از طرف بانک‌ها دریافت نکرد.

اخبار اقتصادی- عدم ارسال سفارش فروش توسط بانک‌ها نشان دهنده کفایت نقدینگی در بازار بین بانکی و عدم نیاز به تغییر ذخایر با اجرای عملیات بازار باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، این بانک روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ در چارچوب مدیریت نقدینگی مورد نیاز بازار بین بانکی ریالی، مجدداً عملیات بازار باز را اجرا می‌کند.

موضع بانک مرکزی (خرید و فروش اوراق بدهی دولتی) بر اساس پیش بینی وضعیت نقدینگی در بازار بین بانکی و با هدف کاهش نوسانات نرخ بازار بین بانکی حول نرخ هدف، در روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ از طریق اطلاعیه در سامانه بازار بین بانکی اعلام می‌شود.

متعاقب اطلاعیه مزبور، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در جهت مدیریت نقدینگی خود در بازار بین بانکی نسبت به ارسال سفارش تا ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۸ از طریق سامانه بازار بین بانکی اقدام می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نقدینگی بانک مرکزی بانک مرکزی نقدینگی معاملات بازار بورس بازار بین بانکی بازار باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول