Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، سرهنگ" صادق قره باقری" گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حوالی خیابان فلسطین مقادیر فراوانی ماسک فیلتر دار و دستکش لاتکس دپو کرده است، بررسی موضوع و شناسایی متهم در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی مشخص شد، متهم در انباری حوالی خیابان فلسطین اقلام بهداشتی را دپو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات این پایگاه با هماهنگی های قضائی برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به همراه نمایندگانی از ادارات تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی به انبار محل دپوی مواد احتکاری اعزام شدند و در بازرسی از این انبار ۶ میلیون و ۶۰۱ هزار انواع دستکش های بهداشتی (لاتکس) در قالب ۳۲۹ کارتن و ۱۰هزار ماسک فیلتر دار احتکاری کشف کردند.

قره باقری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: با دستور قضائی انبار مذکور پلمب و اقلام کشف شده برای بررسی بیشتر تحویل نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی با اشاره به این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت از شهروندان خواست: به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و ... موضوع را برای اقدام قانونی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: احتکار دستگیری ویروس کرونا ماسک فیلتردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان

ایسنا/گیلان معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان و نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

 هیئت نمایندگان قوه قضائیه به همراه معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و هیئت همراه دیروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انبار مرکزی استان در شهر لولمان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی پرونده ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی استان، جانمایی اصولی کالاها در انبار و جلوگیری از تضییع بیت المال تا تعیین تکلیف پرونده ها و کالاها مناسب ارزیابی شد.

علی اصغر عسگری، معاون پیگری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان، نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

هیئت نمایندگان قوه قضائیه گیلان نیز پس از بازدید از تمامی کالاها، وضعیت حال حاضر انبار مرکزی اموال تملیکی استان را مطلوب ارزیابی و اعلام کردند: تمامی کالاهای موجود در این انبار دارای شناسنامه کالا بوده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان گیلان، در حاشیه این بازدید احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات صادر کننده مجوزهای لازم جهت تعیین تکلیف کالاهای ویژه اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی گیلان، اظهار کرد: این دستگاه ها در راستای صدور مجوزهای لازم و پیشبرد هر چه بهتر امور و فرآیند تعیین تکلیف کالاها، همکاری بسیار خوب و ارزنده‌ای با این اداره کل دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان