Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:23:19 GMT

ضدعفونی روزانه مدارس زنجان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۱۱۶

ضدعفونی روزانه مدارس زنجان

ایسنا/زنجان مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: خوشبختانه پس از اعلام تعطیلی، مدارس استان زنجان هر روز ضدعفونی می‌شود.

رهبر طوماری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی مدارس برای ضدعفونی در طول هفته جاری، اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش استان زنجان از زمان اعلام شیوع کرونا در کشور، همه تمهیدات لازم را انجام داده است تا ضدعفونی مدارس استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه پس از اعلام تعطیلی، مدارس استان زنجان هر روز ضدعفونی می‌شود و مربیان بهداشت، مدیران، معلمان و کادر خدماتی مدارس برای مقابله با کرونا آموزش‌ دیده‌اند.

وی افزود: در راستای آموزش دانش‌آموزان و پیشگیری از بیماری، بروشورهای معرفی کرونا و روش‌های مقابله با کرونا به مدارس ارسال می‌شود که این بروشورها در اختیار همکاران و دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

طوماری با بیان اینکه مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی به میزان لازم برای روزهای آتی به مدارس ارسال‌ شده است، تصریح کرد: اگر شیوع کرونا در کشور ادامه داشته باشد، ارسال مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده به مدارس ادامه‌دار خواهد بود و به دنبال این هستیم که برای دانش‌آموزان در بهترین شرایط، کلاس‌های درس را برگزار کنیم.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به ادامه تعطیلی مدارس، یادآور شد: در صورت صلاحدید کارگروه بهداشت استان، نتیجه تصمیمات در خصوص ادامه کار و یا تعطیلی مدارس مصوب و از طریق آموزش‌ و پرورش اعلام خواهد شد. همچنین روز گذشته وزیر بهداشت تعطیلی مدارس را منوط به تایید رئیس جمهور اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرونا زنجان ضد عفونی تعطیلی مدارس استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» افزود: ۱ تا ۷ اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است بنابراین تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود و اطلاع‌رسانی وسیع، ویژه برنامه‌های این هفته را باشکوه‌تر برگزار کنیم چراکه آگاه‌سازی امروز، تاثیر به‌سزایی در ارتقای سلامت آینده‌سازان کشور دارد.

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس