Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از برقراری نماز جمعه در ۱۵ نقطه این استان خبر داد. 

"حجت‌الاسلام صفدر پناهی "در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به بیماری کروناویروس در استان نماز جمعه برگزار می شود؟ گفت: نماز جمعه فردا در ۱۵ نقطه استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جاها و نقاطی که وضعیت بیماری کروناویروس قرمز است نماز جمعه برگزار نمی شود اما در این استان وضعیت قرمز نیست.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنا داریم در صورت همکاری مسئولان و متولیان امر، نماز جمعه در نقاط مختلف استان با رعایت نکات بهداشتی و انجام ضدعفونی برگزار شود.

پناهی بیان کرد: از نمازگزاران درخواست می‌کنیم که خودشان نکات بهداشتی را رعایت کنند. مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و به همدیگر دست ندهند و روبوسی نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود