Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:33:30 GMT

قاچاقچی تلفن به 246 میلیون جزای نقدی محکوم شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۳۴۴۵

قاچاقچی تلفن به 246 میلیون جزای نقدی محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: قاچاقچی دستگاه تلفن در محوز سقز به 246 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

سید نجیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فردیکه در محور سقز نسبت به قاچاق تعداد 360 دستگاه تلفن قاچاق خارجی اقدام کرده بود به پرداخت ‏مبلغ دو میلیارد و 469 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مامورین نیروی انتظامی شهرستان سقز پس از تعقیب و گریز و متواری شدن یکدستگاه پراید نقره‌ای موفق شدند تعداد 360 دستگاه انواع گوشی موبایل خارجی را کشف نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل درگیری افراد قاچاقچی با مامورین؛ ماشین را فراری و مامورین موفق نشدند ماشین را به پارکینگ منتقل نمایند لذا پس از ضبط گوشی‌ها شخصی به دایره مبارزه با قاچاق رجوع و با تطمیع و تهدید پرسنل و پیشنهاد رشوه درخواست عودت گوشی‌ها را کرده است که در این راستا بعنوان مالک گوشی‌ها شناسایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان یادآور شد: این فرد با وجود ابلاغ احضاریه نسبت به پیگیری وضعیت خود به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سقز اقدامی انجام نداد.

حسینی افزود: با عدم شرکت متهم در جلسات دادرسی رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان سقز بصورت غیابی حکم صادر و با توجه به خارجی بودن کالا و عدم وجود اسناد مثبته گمرکی، نحوه کشف کالاها، رفتار متهم  و عدم حضور در جلسه رسیدگی  اتهام قاچاق را محرز تشخیص داده و علاوه بر ضبط کالاها متهم را به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 4609 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی اضافه کرد: با واخواهی و پس از آن اعتراض به حکم واخواهی شده در شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان کردستان تغییری در حکم صادره غیابی بدوی بوجود نیامد و نهایتا متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 469 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد بنابراین حکم صادره قطعی و لازم‌الاجراست.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان قاچاقچی جزای نقدی تعزیرات حکومتی جزای نقدی محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد