Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم با بیان اینکه تعطیل نشدن ادارات به دلیل خدمت‌رسانی به مردم است،گفت: اگر مردم اجباری برای پیگیری کار اداری ندارند به ادارات مراجعه نکنند تا خدای‌نکرده هم عامل انتقال ویروس کرونا نباشند و هم آن را دریافت نکنند. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

مرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، پیرامون حساسیت برخی از افراد نسبت به موضوع قرنطینه کردن اشخاص در خانه و یا قرنطینه شدن اماکنی که از نظر تجمع افراد حساس است،  اظهار داشت: بنا به توصیه پزشکان بهترین، قوی‌ترین و شدیدترین مقابله با ویروس کرونا پیشگیری بوده و بهترین موضوع در پیشگیری نیز عدم ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم افزود: تعطیلی اجتماعات، مدارس، سالن‌های ورزشی، به تعویق انداختن مراسمات عروسی، محدودیت در شرکت در مراسم تشییع‌جنازه و حتی محدود شدن نماز جماعت همگی به دلیل منتقل نشدن این ویروس به اشخاص است.

وی با تأکید بر اینکه مردم قم مردمی فهیم و آگاه بوده و تحت تعلیمات علما هستند، ابراز کرد: مردم نسبت به رفتن به حرم مطهر حضرت معصومه(س) کمال احتیاط را رعایت می‌کنند.

حیدری با تأکید بر اینکه باید مردم نهایت مراقبت لازم را در خصوص این ویروس داشته باشند، خاطرنشان کرد: این ویروس مقدر الهی نبوده و ویروس دست سازی است که در حال انتشار است و اگر مراقبت نکنیم در معرض آن قرار می‌گیریم.

فرمانده سپاه استان کردستان: همه توان سپاه برای مقابله با کرونا در کردستان پای کار استفرمانده سپاه استان گلستان: توان سپاه برای مقابله با کرونا وارد میدان شدراه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در گلستان؛ احتمال تعطیلی 3 روزه مدارس استان وجود دارد

فرماندار قم با بیان اینکه تعطیل نشدن ادارات به دلیل خدمت‌رسانی به مردم است، تأکید کرد: اگر مردم اجباری برای پیگیری کار اداری ندارند به ادارات مراجعه نکنند تا خدای‌نکرده هم عامل انتقال نباشند و هم آن را دریافت نکنند.

وی با تأکید بر اینکه باید مردم به صحبت‌های متخصصان گوش بدهند،گفت: باید گوش‌به‌زنگ بوده و حرف متخصصان را گوش کنیم تا از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/451/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند