Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع پنج هزار دستگاه چادر اسکان اضطراری بین خانوارهای زلزله‌زده استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: کمبودی در ارتباط با اقلام امدادی وجود ندارد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اقدامات صورت گرفته در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 ریشتری آذربایجان غربی اظهار کرد: 32 روستا شامل 15 هزار و 790 نفر و سه هزار و 31 خانوار بر اثر این زمین‌لرزه متاثر و بر اساس آمار سازمان اورژانس کشور، 109 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 76 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و مابقی نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: تا کنون پنج هزار دستگاه چادر، 224 تخته پتو و چهار هزار و 229 بسته غذایی 72 ساعته بین خانوارهای زلزله‌زده توزیع شده است.

به گفته در حال حاضر سلیمی 55 تیم عملیاتی و ارزیابی در منطقه زلزله‌زده حضور دارند و مشغول امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال در پاسخ به این سوال که برخی افراد از کمبود اقلام امدادی همچون چادر اسکان اضطراری خبر داده‌اند گفت: اتفاقاً در این حادثه ما حدود سه هزار و 800 خانوار متاثر از مین‌لرزه داریم اما پنج هزار دستگاه چادر بین خانوارها توزیع شده است و کمبودی وجود ندارد.

زلزله 5.7ریشتری آذربایجان‌غربی را لرزاند

گزارش تسنیم از کمبود شدید چادر و اقلام اساسی در مناطق زلزله‌زده «قطور» + فیلمواحدهای مسکونی منطقه زلزله‌زده قطور خوی پس از تامین اعتبار بیمه‌ای بازسازی می‌شودگزارش تصویری| وضعیت مناطق زلزله‌زده قطور خوی / ‌خسارات فراوان‌‌ به روستاییان‌آذربایجان‌غربی| گروه‌های جهادی از امروز به منطقه زلزله‌زده قطور خوی اعزام می‌شوند

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط زلزله

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله سازمان امداد و نجات هلال احمر زلزله آذربایجان غربی زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف ی کدستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی سواری پرشیا در محور ارومیه_سرو ۶ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع یک فقره تصادف در محور بین‌المللی ارومیه- سرو خبر داد.

وی در این راستا افزود: بعد از ظهر امروز در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750544

دیگر خبرها

  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر