Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس داوری فدراسیون فوتبال گفت: این بازی یا سه بر صفر به سود پرسپولیس و یا تکرار خواهد شد؛ اگر سه بر صفر شود یعنی سپاهان مدارکی نداشته است؛ اما اگر سپاهان مدارکی داشه باشد که نتوانسته به موقع حضور پیدا کند در کمیته انضباطی همراه با گزارش ناظران و گزارش تیم مهمان و میزبان بررسی خواهد شد و بعد رای صادر می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج نظری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: طبق قانون اگر تیمی در راس ساعت مقرر بازی حاضر نشود، بازنده است مگر اینکه مدارکی داشته باشد که کمیته انضباطی آن ها را بررسی و پیگیری  و بر اساس آن رای صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدرس داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر تیمی در یک بازی نتواند حضور پیدا کند و بتواند دلیل عدم حضور خود را با توجه به اسنادی که دارد در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد، امکان تکرار بازی وجود دارد.   ناظر لیگ برتر در ادامه تصریح کرد: حال باید دید تیم سپاهان وضعیتش چگونه بوده است و آیا تماشاگران اجازه حضور ندادند و یا علت دیگری داشته است.   نظری در ادامه با بیان اینکه مقررات در دل قانون است، بیان کرد: فدراسیون فوتبال یک سری قوانین دارد که به نماینده های خود می گوید آن را اجرا کنید؛ اگر تیمی دیر آمد تا نیم ساعت و اگر اطلاع پیدا کردید که در حال آمدن است نیم ساعت دیگر صبر کنید.   ایرج نظری در ادامه بیان کرد: این بازی یا سه بر صفر به سود پرسپولیس و یا تکرار خواهد شد؛ اگر سه بر صفر شود یعنی سپاهان مدارکی نداشته است؛ اما اگر سپاهان مدارکی داشه باشد که نتوانسته به موقع حضور پیدا کند در کمیته انضباطی همراه با گزارش ناظران و گزارش تیم مهمان و میزبان بررسی خواهد شد و بعد رای صادر می شود.   مدرس داوری فدراسیون فوتبال گفت: نماینده فدراسیون به عنوان چشم و گوش فدراسیون است؛ هیچ داور و نماینده ای که برای یک بازی می آیند، قصد ندارد یک بازی انجام نشود و هیچ چیز بدتر از این نیست که داورها و نماینده فدراسیون بیایند اما بازی انجام نشود.   نظری در پایان گفت: باید تحقیقات خوبی شود تا حق هیچ تیمی پایمال نشود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی سه بر صفر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در این رای که به محکومیت هوادار جنجالی سپاهانی تاکید شده، دو تیم باید فصل آینده مقابل هواداران زن بازی کنند و البته چندین هوادار دو تیم نیز به مدت یک ماه از حضور در استادیوم محروم شده‌اند.

جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل‌پور، محسن کاظمی، میلاد خانه‌ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن افرادی هستند که یک ماه حق حضور در استادیوم‌های فوتبال سراسر کشور را ندارند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای صدور حکم دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس این بار روش متفاوتی را در پیش گرفته و علاوه بر محروم کردن ۱۳ هوادار جنجالی دو تیم، بازی رفت و برگشت فصل آینده سرخپوشان و طلایی‌پوشان تهرانی فقط در حضور هواداران زن برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم