Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: ۴۵ نفر در بیمارستان‌های تبریز در خصوص کرونا مراجعه کردند که سه نفر مشکوک به ویروس کرونا بوده و برای همین نتایج آزمایش‌های آنها را به تهران ارسال کرده‌ایم.

وی با تکذیب برخی شایعات در خصوص ابتلای این سه نفر به ویروس کرونا اظهار داشت: این مطالب کذب است و منتظر نظر تهران هستیم و آنها در حال بررسی نتایج آزمایش‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواب آزمایش سه مورد از ۴۵ مورد آزمایش شده در تبریز، مشکوک است.

حسینی ادامه داد: امیدواریم تا ۴۸ ساعت آینده آزمایش‌ها در تهران بررسی شده و نظر قطعی اعلام شود. روز سه شنبه ۴۵ مراجعه کننده داشتیم و روز چهارشنبه ۳۲ نفر به مراکز بهداشتی مراجعه کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه اگر فردی دچار تب و تنگی نفس و سرفه‌های شدید شد باید به مراکز درمانی مراجعه کند، گفت: تاکنون هیچ مورد فوتی کرونا در تبریز نداشته ایم.

کد خبر 4864678

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز قربانیان کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش باران بارش برف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اداره‌کل استاندارد استان تهران، آقای محمدحسین طاهری افزود: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.   وی ادامه داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده جهت انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.    طاهری به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ جهت استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد و یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا اشاره کرد و گفت: شهروندان قبل از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی به این سامانه (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود)، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کنند و در صورت اعتبار نداشتن کد مذکور، مراتب را با اداره کل استاندارد استان تهران به شماره تلفن ۱۵۱۷ اطلاع دهند.   به گفته ­مدیرکل استاندارد استان تهران؛ کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی، بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین