Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حوالی خیابان فلسطین مقادیر فراوانی ماسک فیلتر دار و دستکش لاتکس دپو کرده است، بررسی موضوع و شناسایی متهم در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌های میدانی مشخص شد، متهم در انباری حوالی خیابان فلسطین اقلام بهداشتی را دپو کرده است.

این مقام انتظامی گفت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات این پایگاه با هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به همراه نمایندگانی از ادارات تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی به انبار محل دپوی مواد احتکاری اعزام شدند و در بازرسی از این انبار ۶ میلیون و ۶۰۱ هزار انواع دستکش‌های بهداشتی (لاتکس) در قالب ۳۲۹ کارتن و ۱۰ هزار ماسک فیلتر دار احتکاری کشف کردند.

قره باقری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: با دستور قضائی انبار مذکور پلمب و اقلام کشف شده برای بررسی بیشتر تحویل نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی با اشاره به این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت از شهروندان خواست: به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و ... موضوع را برای اقدام قانونی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا