Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در کشور، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۲۴۵ نفر رسید.

به گزارش ایمنا، کیانوش جهانپور اظهار کرد: دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلاء به کووید ۱۹، افزایش تعداد آزمایشگاه‌ها در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۶ نفر افزایش یافت.

وی افزود: از ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، ۳۸ نفر مربوط به تهران، ۲۳ نفر مربوط به گیلان، ۷ نفر مربوط به قم، ۸ نفر مربوط به اصفهان، ۷ نفر مربوط به مازندران، ۵ نفر مربوط به اردبیل، ۳ نفر مربوط به البرز، ۳ نفر مربوط به سمنان، ۳ نفر مربوط به لرستان، ۲ نفر مربوط به آذربایجان شرقی، ۲ نفر مربوط به کرمانشاه، یک نفر مربوط به همدان، ۱ نفر مربوط به خراسان رضوی، ۱ نفر مربوط به کردستان، یک نفر مربوط به یزد و یک نفر مربوط به آذربایجان غربی است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروی کرونا که شب گذشته در وزارت بهداشت برگزار شد، برای تأیید و ابلاغ به رئیس جمهور تقدیم شده و کماکان بیشترین تاکید ما بر محدودیت در رفت و آمد و سفرهای شهری و بین شهری غیرضروری است.

جهانپور یادآور شد: خوشبختانه امروز مقام معظم رهبری در پیامی از زحمات نیروهای بهداشتی و درمانی کشور در مورد ویروس کرونا تقدیر کردند و پویش مدافعان سلامت برای تقدیر از خدمات جامعه پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و نیروهای بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش در کشور راه اندازی شده است.

کد خبر 412580

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا ابتلا به کرونا کرونا در ایران وزارت بهداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟

به گزارش خبرآنلاین، زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر نوشت: در روزهای اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است.
برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی ‌هستند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899505

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال