Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم پارس جنوبی جم گفت: فدراسیون فوتبال به خاطر بازی‌های تیم ملی نمی‌تواند مسابقات لیگ را به تأخیر بیندازد و ما هم باید قید سلامتی خودمان را بزنیم و بازی کنیم.

پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط حال حاضر تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم با کادر فنی جدیدی که آمده روز به روز بهتر می‌شود، هومن افاضلی تلاش کرده در این مدت آنچه در ذهن خودش دارد را به تیم القا کند و بازیکنان تیم رفته رفته به هماهنگی می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با بازیکنانی که به تازگی جذب شده‌اند این هماهنگی زمان بیشتری نیاز دارد و امیدوارم در آینده نزدیک تیم به هماهنگی کامل برسد.

آریاکیا در مورد پیشرفت شرایط فنی پارس جنوبی از بازی مقابل گل‌گهر تا بازی با نساجی عنوان کرد: پیشرفت فنی خوبی داشته‌ایم، البته در بازی با نساجی به خاطر بارندگی و شرایط زمین بازی خیلی کیفیت نداشت و تیم‌ها نمی‌توانستند کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند، اما ما باز هم در آن زمین و آن شرایط دو سه موقعیت خوب داشتیم که یک توپ هم به تیرک زدیم، اما نتوانستیم بازی را با 3 امتیاز تمام کنیم. با این حال هماهنگی ما روز به روز بیشتر می‌شود و کادر فنی هم تلاش می‌کند تا خواسته‌هایش را به بازیکنان منتقل کند و آنها هم برنامه‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

هافبک تیم پارس جنوبی در مورد بازی فردا مقابل تراکتور تبریز گفت: شرایط ما در جدول طوری است که تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد نباید حتی یک امتیاز هم از دست بدهیم. تراکتور از لحاظ تاکتیکی و کیفیت تیمی سطح بالایی دارد و برای قهرمانی تلاش می‌کند. صد درصد بازی سختی برای ما خواهد بود، اما به هر حال در خانه بازی می‌کنیم و نشان داده‌ایم که در خانه به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نمی‌دهیم. بچه‌های تیم هم تمام تلاششان را می‌کنند که در هر بازی بهترین عملکردشان را داشته باشند.

وی در مورد تیم تراکتور تصریح کرد: تراکتور تیمی است که تمام بازیکنانش چه آنهایی که در ترکیب اصلی قرار دارند و چه آنهایی که روی نیمکت هستند، بازیکنان باکیفیتی هستند. تیم خیلی خوبی است و به اینجا می‌آید که از ما امتیاز بگیرد. بازی راحتی نداریم اما با وجود اینکه از حضور تماشاگران محروم هستیم اما باز تلاش می‌کنیم با نتیجه خوب بازی را به پایان برسانیم.

آریاکیا در خصوص برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران به خاطر شیوع ویروس کرونا و اینکه آیا بهتر نبود مسابقات لغو می‌شدند، اظهار داشت: حضور هواداران در بازی‌ها صد درصد تأثیر خیلی زیادی دارد. مردم شهر جم، مردم خونگرم و پرشوری هستند. آنها در هر بازی به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. به هر حال مسأله کرونا برای همه وجود دارد، ما هم جزو مردم هستیم، اما از طرفی به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به خاطر بازی‌های تیم ملی زمانی برای تأخیر مسابقات لیگ ندارد، به هر حال انگار باید به نظرشان احترام بگذاریم و قید سلامتی‌مان را بزنیم و بدون تماشاگر بازی کنیم. ما دو بازی بیرون از خانه بودیم. در این بازی خانگی هم بدون تماشاگر هستیم. فقط خدا کند هر اتفاقی می‌افتد به خیر بگذرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی فدراسیون فوتبال سلامتی تیم ملی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک