Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان تهران در جلسه کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت خطاب به مدیر اردوگاه فشافویه و معاونین و مسئولان اداره کل گفت: هر گونه تلاش برای ارتقای رفاه مدجویان و سربازان وظیفه، از بروز آسیب‌های اجتماعی در هر سه گروه جلوگیری می‌کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ جلسه کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران همراه با بازرسی دقیق از اردوگاه فشافویه با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌های اجرایی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این جلسه، سیدحشمت اله حیات الغیب با اشاره به لزوم ارتقای رفاه و حقوق شهروندی اظهار داشت: در ماه‌های اخیر، تحول عظیمی در زندان‌های استان تهران اتفاق افتاده و با بهسازی، بازسازی یا زیباسازی تمام اماکن، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمانی، قضایی، مددکاری، اشتغال و مهم‌تر از همه امنیت مراکز شاهد افزایش رضایتمندی در دو بخش کارکنان و مددجویان هستیم.

در این جلسه که اعضای شورای معاونین اداره کل و کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت و همچنین اسکندری مدیر اردوگاه فشافویه نیز حضور داشتند، مدیرکل زندان‌های استان تهران افزود: با این تحولات که حاصل زحمات شبانه روزی مدیران، روسا و کارکنان مراکز تابعه است، معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها دو بار در سال جاری از این اقدامات تقدیر نموده و این امر نشانگر اهمیت امر گسترش زندانبانی اسلامی در سطح مدیران عالی سازمان است.

وی خطاب به مدیر اردوگاه فشافویه و معاونین و مسئولان اداره کل تأکید کرد: در این حوزه هر سه گروه زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه مورد توجه قرار گرفته و تلاش بر این است با پیشبرد برنامه‌های تحولی و اصلاح و تربیت بر اساس زندانبانی اسلامی، تا حد امکان رضایت این اقشار فراهم شود و هر گونه تلاش برای ارتقای رفاه کارکنان و مدجویان، از بروز آسیب‌های اجتماعی در هر سه گروه جلوگیری می‌کند.

حیات الغیب همچنین گفت: با توجه به بعد مسافت مراکزی مانند اردوگاه فشافویه لازم است تردد کارکنان و نیز خانواده‌های زندانیان و موضوع اعزام و بدرقه تسهیل یافته و با ایجاد امکانات رفاهی در جهت حفظ حقوق شهروندی تلاش بیشتری صورت گیرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد مدیر اردوگاه در بازه زمانی دو ماهه، گزارش کامل و مصوّر جدید حاکی از رفع این مشکلات را در جلسه اردیبهشت ماه سال آینده جهت ارزیابی مجدد ارائه نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوگاه فشافویه اداره کل زندان های استان تهران زندان های استان تهران اردوگاه فشافویه کارگروه سلامت اصلاح و تربیت مدیر اردوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت:در قالب فعالیت‌های این کارگروه، چهار آیین‌نامه متناسب با ارتقا فرهنگ هواداری تدوین شود تا با عزم و اراده‌ی جدی از اتفاقات غیر‌فرهنگی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری، سید‌محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، داود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، حجت‌الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر اعضا حضور داشتند.

سیدمحمدشروین اسبقیان با اشاره به اتفاقات اخیر در لیگ برتر و دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری این موضوع تصریح کرد: رییس فدراسیون فوتبال بلافاصله در پی این دستور جلسه‌ای با همکاران خود داشتند و قرار است جلسه‌ای نیز با قید فوریت با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون و مسئولان ارکان انضباطی و اخلاقی این فدراسبون برگزار شود و امیدوارم با تدبیر و تصمیم‌گیری مناسب، راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ناهنجاریهای اخلاقی اتخاذ شود.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزشی جوانان اهمیت کارگروه جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این کارگروه از جمله مهم‌ترین کارگروه‌هایی است که فعالیتش آغاز شده است و در راستای تسری ارزش‌های اخلاقی در فضای فرهنگ هواداری اثرات مثبتی خواهد داشت.

او ادامه داد: قرار است در قالب فعالیت‌های این کارگروه، چهار آیین‌نامه متناسب با ارتقا فرهنگ هواداری تدوین شود تا با عزم و اراده‌ی جدی از اتفاقات غیر‌فرهنگی جلوگیری شود.

در ادامه در خصوص آیین‌نامه‌ی تشکیل کانون هواداری که از فصل بعد به عنوان یک الزام برای باشگاه‌ها قرار خواهد داشت، بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا با اصلاح و تکمیل آیین‌نامه، برای اجرا، ابلاغ شود.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه‌ی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، تشکیل کانون هواداران باشگاه‌ها را به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار داد و نسبت به قرارگرفتن معاونت بانوان در ساختار اداری کانون‌های هواداری نکاتی را مطرح کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان