Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: طغیان رودخانه‌های فصلی دلمبر و کردان برخلاف سنوات قبل با اتخاذ تدابیر به موقع، خطر آفرین نشد

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز هر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه‌های دلمبر و کردان که در پی بارش‌های مستمر و مداوم خطر طغیان آن‌ها و وقوع سیل وجود داشت، گفت: بازدیدهای مکرر و بسیج دستگاه‌های مربوطه و به ویژه شهرداری، شرایطی را فراهم کرد که امسال علی رغم بارش‌های شدید، رودخانه‌های دلمبر و کردان عامل بروز خسارت نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با بیان اینکه علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد، گفت: باید نقاط خطر پذیر استان بویژه در بارندگی ها احصا شود تا باید اقدامات لازم از بروز مخاطرات و خسارات جدی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته این اقدام صورت گرفت و به صورت میدانی و مکرر از نقاط آسیب‌پذیر استان بازدید کردیم و با بسیج دستگاه‌های مربوطه موفق شدیم که شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که علی رغم شدت بارش‌ها، شاهد خسارات جانی و مالی نباشیم.

شهبازی گفت: از ابتدای سال رودخانه‌های فصلی استان بویژه دلمبر و کردان رصد شدند و با اقداماتی از جمله آبخیزداری و لای روبی نسبت به مهار طغیان‌های احتمالی برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: از دستگاه‌های مربوطه و خاصه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان انتظار می‌رود که نقاط خطر پذیر استان را شناسایی کرده و پیش از وقوع بحران، تمهیدات لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: طغیان البرز سیل کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب

دریافت 41 MB کد خبر 6095610

دیگر خبرها