Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی با اشاره به ضعف سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل در رهگیری موشک‌های حزب‌الله٬ اعتراف کرد که حزب‌الله به راحتی می تواند جنگ را به جبهه داخلی ما بکشاند. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین وبسایت شبکه 7 تلویزیون اسرائیل اعتراف کرد که تنها چند روز پس از آغاز جنگ ضد حزب‌الله٬ جبهه داخلی رژیم صهیونیستی کاملا نا امن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبسایت مذکور نوشت که حزب‌الله دارای هزاران موشک میان برد و دور برد با کلاهک انفجاری 500 تا 600 کیلوگرم است و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی با حدود 200 هزار موشک و راکت از نوع پیشرفته محاصره شده است.

این سایت شبکه صهیونیستی درباره پیامدهای ناشی از جنگ احتمالی با حزب‌الله اعلام کرد که طبق ارزیابی منابع خارجی٬ حزب‌الله حدود 150 هزار موشک در اختیار دارد و روزانه می‌توانددو هزار عدد از آنها را به سمت سرزمین‌های اشغالی بفرستد که در این صورت تنها پس از چند روز از زمان آغاز جنگ با آن٬ جبهه داخلی اسرائیل از هیچگونه حمایتی برخوردار نخواهد بود.

رژیم اسرائیل|فرار شهرک‌نشینان به سبب بالن‌ها؛ وحشت تل‌آویو از توانمندی حزب‌الله

این شبکه صهیونیستی ادامه داد که واقعیت وجود موازنه بازدارندگی میان حزب‌الله و اسرائیل تثبیت شده و اکنون باید برای حمایت از جبهه داخلی خود در برابر موشک‌های حزب‌الله کاری انجام دهیم؛ رئیس ستاد ارتش از ضرورت آماده‌سازی جبهه داخلی صحبت می‌کند٬ اما سوال این است که چطور به این وضعیت غیر قابل تحمل رسیدیم.

به نوشته این سایت صهیونیستی٬ تصور موسسه امنیتی تل‌آویو که می‌گوید سامانه‌های پدافند هوایی قادر به رهگیری موشک‌ها هستند٬ از نظر اقتصادی فروپاشیده است. هر موشک‌ گنبد آهنین 75 هزار دلار هزینه دارد و گاهی نیاز است که برای رهگیری یک موشک٬ چند موشک پرتاب کنیم. همچنین علاوه بر این موشک های عصای جادویی و دیگر موشک‌ها در این زمینه نیز بسیار هزینه بردار هستند و هزینه برخی از آنها تا 3 میلیون دلار می‌رسد.

این شبکه صهیونیستی افزود که دشمن هزاران موشک میان برد و دوربرد دراختیار دارد که پرتاب هریک از آنها بسیار وحشتناک بوده و برای رهگیریشان باید از موشک‌های «عصای جادویی» و «حیتس» استفاده کنیم که بسیار هزینه‌بردار است.علاوه بر این نباید از دقت موشک‌های حزب‌الله نیز غافل شویم.

شبکه صهیونیستی مذکور خاطرنشان کرد که ایده رهگیری موشک‌های حزب‌الله مدت‌هاست که شکست خورده و جبهه داخلی مدنی و نظامی اسرائیل در معرض این موشک‌ها قرار گرفته است. دشمنان ما امروز می‌توانند کاری را که ما سالها با آنها انجام دادیم٬ انجام دهند؛ یعنی می توانند جنگ را به جبهه داخلی ما بکشانند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان اسرائیل حزب الله لبنان اسرائیل موشک های حزب الله شبکه صهیونیستی جبهه داخلی موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096521

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها