Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی از روز شنبه وضعیت جوی آذربایجان غربی همراه با بارش باران و برف خواهد بود. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به شروع مجدد برف و باران در آذربایجان غربی از هفته آینده اظهار داشت: این بارندگی‌ها با مه گرفتگی و وزش شدید باد همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی از روز شنبه وضعیت جوی آذربایجان غربی همراه با بارش باران و برف خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: این سامانه فعالیت خود را از اواخر وقت روز شنبه آغاز می‌کند و کلیه مناطق استان به ویژه جنوب و مرکز استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

صابری با بیان اینکه این سامانه روز دوشنبه از استان خارج می شود افزود: آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی در مناطق مرتفع، کاهش دید و اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی از اثرات این سامانه است.

وی ضمن توصیه به شهروندان تاکید کرد: همشهریان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و نکات ایمنی و تجهیز خودروها به امکانات زمستانی را مد نظر قرار دهند. همچنین توصیه می‌شود از تردد و اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز اجتناب شود.

انتهای پیام/7548/ ع

R7548/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم

چند روزی است برخی از شهرها و روستاهای کشورمان بر اثر بارش شدید باران سیلابی شده است. شهر دیزج دیز از توابع شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی نیز با بارش شدید باران همراه شد به طوری که رودخانه طغیان کرده و سیلابی شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم لحظه وقوع سیلاب را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست ایجاد دیوار ساحلی برای رودخانه های این شهر را کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم