Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زرین‌شهر گفت: «با توجه به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی و توان علمی بالای آن، این قرارگاه فرهنگی لنجان آمادگی دارد کمیته پژوهشی خود را به این دانشگاه واگذار کند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، ظهر امروز نشست رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با ائمه جمعه این شهرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در سالن کنفرانس شیخ بهایی واحد لنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زرین‌شهر در این نشست با تأکید بر توان بالای علمی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: «نهادها و مجموعه‌های فرهنگی آموزشی و امنیتی عضو قرارگاه فرهنگی لنجان هستند، بنابراین با توجه به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی و توان علمی بالای آن، این قرارگاه آمادگی دارد کمیته پژوهشی خود را به دانشگاه واگذار کند.»

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم باقریان اضافه کرد: «مراکز علمی باید در راستای آگاه‌سازی مردم و شناساندن چالش‌های فرهنگی و اجتماعی اهتمام ورزند تا شاهد ترویج افسارگسیخته فرهنگ ناشایست غربی در جامعه نباشیم.»

وی با تأکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: «نهادهای جامعه به ویژه دانشگاه‌ها با تلاش و برنامه‌ریزی باید در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش ایفا کنند.»

امام جمعه زرین‌شهر مطرح کرد: «در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امیدآفرینی باید به صورت مستمر به جوانان به‌ویژه دانشجویان القا شود و دانشگاه نیز در این زمینه با مدیریت چالش‌ها می‌تواند نقش بسیار موثری داشته باشد.»

دانشگاه و حوزه باید اخلاق‌محور و انسان‌ساز باشند

امام جمعه شهر زاینده‌رود نیز با اشاره به نقش محوری دانشگاه آزاد اسلامی در رفع چالش‌های منطقه عنوان کرد: «دانشگاه‌ها متولی تربیت انسان‌ها بوده و با اعطای نقش اجتماعی به جوانان و تولید سرمایه اجتماعی کشور دارای نقش راهبردی برای جامعه هستند.»

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صفرزاده تهرانی افزود: «دانشگاه نهادی برای توسعه دانش و تربیت انسان‌های توانمند است و در این راستا از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان نیز با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه‌ یک دانشگاه، گذار موفق به نسل بالاتر و هم‌گامی با دانشگاه‌های مطرح جهان است تصریح کرد: «دانشگاه‌ها از ابتدای تاسیس تا کنون با فراز و نشیب‌ها و تغییرات نگرشی بسیاری مواجه بوده‌اند. اما وجه تمایز اصلی ساختار دانشگاه‌ها از گذشته تا کنون نحوه‌ی سازمان‌دهی دانشگاه‌ها‌ست.»

حیدری افزود: «به طور کلی دانشگاه‌های کشور را می‌توان دانشگاه نسل سوم دانست که در گذار طولانی‌مدت خود قرار دارد. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که در بسیاری از دانشگاه‌های پیشرو این تغییر طولانی بوده است، بنابراین وظیفه داریم سازوکار دانشگاه نسل چهارم را طراحی کنیم.»

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه و حوزه باید اخلاق‌محور و انسان‌ساز باشند، تصریح کرد: «دانشگاه‌های ما باید انسان‌ساز و عالم‌‌پرور باشند، چراکه مبدأ همه تحولات و مقررات یک کشور، دانشگاه است و استادان باید با تربیت انسان‌های متخصص و متعهد افرادی مثل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تربیت کنند تا به جامعه نفع برسانند.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با بیان اینکه دانشگاه باید انسانی را تربیت کند که در جامعه اثرگذار باشد، اظهار کرد: «اثربخشی یعنی اینکه بتوانیم تحقیقاتی را داشته باشیم که نتایج آن مورد استفاده جامعه قرار بگیرد. این رویکرد مفاهیمی نظیر اقتصاد دانش‌بنیان که اقتصادی با مبانی علمی خلاق، اثرگذار و نوآورانه است را دربرمی‌گیرد.»

سیدمسعود داودی توضیح داد: «دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با توجه به شعار «دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردمی برای مردم» تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با همکاری فرمانداری، سایر ادارات و نهادها به ویژه شورای ائمه جماعات و با پشتوانه استادان، کارمندان و دانشجویان خلاق، طبق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب با حضور در قرارگاه فرهنگی شهرستان لنجان گامی موثر بردارد.» 

سیدمسعود داودی بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی لنجان آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف اجتماعی به عنوان یک مشاور و امین، ائمه محترم جمعه و جماعات را در رفع آسیب‌های اجتماعی شهرستان همراهی کند.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان امام جمعه زرین شهر گام دوم انقلاب اسلامی زرین شهر دانشگاه آزاد اسلامی لنجان قرارگاه فرهنگی گام دوم انقلاب دانشگاه ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، از آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان خبر داد.

محمدرضا جان‌نثاری، امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان، اظهار کرد: بیست و یکم اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات در این دو حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از انتخابات، صرفاً افرادی که در مرحله نخست در همین دو حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق اخذ رأی بیندازند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ستاد انتخابات استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه رقابت در هر حوزه انتخابیه میان دو نفر است، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان اکبر پولادی باغبادرانی و حسین رجایی ریزی خواهد بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد انتخابات امروز، مقدمات اجرای انتخابات در این دو حوزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های لنجان و سمیرم رصد و بررسی شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود ندارد و همه مقدمات فراهم است. امیدوارم مردم در این دو حوزه با نشاط و پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و نماینده منتخب خود را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تبلیغات انتخابات از پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

استقرار ۶۸ صندوق اخذ رأی در شهرستان سمیرم

همچنین اصغر هدایت، فرماندار سمیرم گفت: این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی کامل را دارد و عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی نیز در آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: ۶۸ صندوق اخذ رأی در شهرستان مستقر خواهد بود که ۲۸ صندوق به صورت سیار و ۴۹ صندوق به صورت ثابت هستند.

فرماندار سمیرم گفت: بالغ بر ۳ هزار نفر به صورت مستقیم، غیرمستقیم و پشتیبانی در صندوق‌های اخذ رأی این شهرستان حضور خواهند داشت.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان سمیرم که حضور پرشوری در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند، گفت: دعوت می‌کنم مردم شریف شهرستان در مرحله دوم نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

استقرار ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان لنجان

حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان گفت: شهرستان لنجان دارای ۱۵۳ شعبه اخذ رأی است که ۱۳۷ شعبه به صورت ثابت و ۱۶ شعبه به صورت سیار در اختیار مردم قرار خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان لنجان در مجموع افزون بر ۲۷۰۰ نفر هستند، ادامه داد: از امروز به مدت سه روز آموزش عوامل اجرایی در سطح شهرستان لنجان در دستور کار قرار دارد و در این خصوص با کمیته آموزش ستاد انتخابات استان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

محمدی فشارکی ادامه داد: تبلیغات توسط نامزدها انجام شده و تنور انتخابات در شهرستان لنجان گرم است و رقابت بسیار نزدیکی میان دو داوطلب وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود