Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:45:38 GMT

نمازجمعه فردا در کاشان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۵۷۰۶

نمازجمعه فردا در کاشان برگزار نمی‌شود

علیرضا کاشانی‌نژاد روز پنجشنبه در این زمینه بیان کرد: با توجه به ضرورت رعایت مسایل بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا مسوولان کاشان به این جمع‌بندی رسیدند.

۹۰۰ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود و استان اصفهان با برگزاری ۹۰ آیین، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا تاکنون در ۲۰ استان از جمله اصفهان شیوع پیدا کرده که ۲۴۵ نفر به آن مبتلا شدند، ۲۶ نفر جان خود را از دست دادند و ۵۴ نفر هم بهبود یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا، اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد.

این بیماری، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده مانند رعایت فاصله منطقی با دیگران (دست‌کم یک متر)، خودداری از ازدحام جمعیت، روبوسی و دست دادن و شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور اصفهان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور اصفهان کاشان ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور اصفهان کاشان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی