Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مثبت بودن تست اولیه کرونا یک زن آبادانی خبر داد.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای ورود کروناویروس به خوزستان تاکنون ۵۰ نفر با علائم کرونا و مشکوک به ابتلا به این ویروس به مراکز درمانی آبادان مراجعه کرده اند که جواب آزمایش تعدادی، منفی بوده بوده و تعدادی بستری شدند و بهبود یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بسیاری از این افراد حتی نیاز به بستری شدن نداشتند.

وی افزود: در حال حاضر تنها تست اولیه کروناویروس یک زن ۵۹ ساله آبادانی مثبت اعلام شده است که آزمایشهای تکمیلی این بیمار به اهواز ارسال شده و منتظر نتیجه نهایی از مرکز استان هستیم و نتیجه نهایی را وزارت بهداشت اعلام می کند.

سلمان زاده گفت: این بیمار اکنون در بیمارستان طالقانی آبادان بستری است و حال عمومی وی، نسبت به زمانی که مراجعه کرده بود، خوب است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا انتخاب شده و در صورت نیاز، از ظرفیت دیگر بیمارستان ها هم استفاده می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در لرستان سوله بحران نداریم و قرار است در کنار بیمارستان نیایش، ساختمان اورژانس، پد آشیانه برای بالگرد و سوله بحران ایجاد کنیم.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه در قالب ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع با اعتبار ۳۱۸۰ میلیارد ریال تکمیل شده است. همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در قالب ۱۶۷ هزار مترمربع شامل بیمارستان‌، در دست احداث است.

وی ادامه داد: با هدف رسیدگی به سلامت مردم، سه فروند بالگرد امدادی به‌صورت اجاره‌ای در استان مستقرند و برای اجاره هر ماه دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود و برای هر ماموریتی هزینه آن پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت لرستان به سمت سالمندی پیش می‌رود، یکی از ضرورت‌های این استان ایجاد بیمارستان توانبخشی است.

دلفان افزود: اکنون سه بیمارستان نیایش، رازی و گهر در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در دست ساخت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش