Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: تیم غربالگری از اواخر ساعات امروز در مبادی ورودی استان مستقر می شود و هموطنانی که به گیلان سفر می کنند و علائمی همچون ویروس کرونا در آنان مشاهده شود، به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند.

ارسلان زارع صبح امروز از انبار محموله بهداشتی ارسال شده از سوی وزارت بهداشت به گیلان به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقلام حسب درخواست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پیگیری های استاندار، رسیده و شامل تخت بیمارستانی، انواع ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و لباس بوده که برای تامین نیازهای کادر درمانی و پرستاران درنظر گرفته شده است.

ارسال محموله بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به استان گیلان جهت مقابله با گسترش ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران؛ با ارائه این اطمینان به جامعه پزشکی برای رفع نگرانی آنان در خصوص ملزومات بهداشتی، از مساعدت های رئیس سازمان برنامه و بودجه قدردانی و خاطرنشان کرد: طبق وعده معاون رئیس جمهوری؛ ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان برای صیانت از سلامت هموطنان داده شده و سازمان برنامه و بودجه در راستای سیاست دولت، اعلام کرده که نسبت به تامین اعتبار لازم جهت صیانت از سلامت مردم و پیشگیری از بیماری اهتمام دارد.

زارع ادامه داد: هر بیماری دوره‌ای دارد که روند آن؛ آغاز، اوج، کنترل، سیر نزولی و خاتمه است و مسلما تلاش دست اندرکاران عرصه سلامت و درمان اعم از دولتی و بخش خصوصی همراه با مشارکت مردم  نتیجه بخش خواهد بود.

استاندار گیلان گفت: با پیگیری صورت گرفته از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ انجام آزمایش تشخیص کرونا به‌زودی در گیلان انجام می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیم غربالگری از اواخر ساعات امروز (پنجشنبه) در مبادی ورودی استان مستقر می شود و هموطنانی که به گیلان سفر می کنند و علائمی همچون ویروس کرونا در آنان مشاهده شود، به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن عمادی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال 1402 و در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد 7 درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

وی افزود: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ 2، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، گفت: 303 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند، قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

عمادی بیان کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن 141 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.141.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس