Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان ملایر با تأکید بر اینکه با قدرت و شدت با همه سودجویان برخورد می‌کنیم و در این زمینه گذشتی نخواهیم داشت گفت: از برخورد با هیچ مورد تخلف و احتکاری کوتاه نخواهیم آمد.

سعید احمدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه دادستانی ملایر با هر نوع احتکار برخورد می‌کند اظهار کرد: با توجه به شروع بیماری کرونا در کشور در راستای مقابله با مبارزه با محتکران دستورات لازم در شهرستان ملایر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستورات لازم به نیروی انتظامی، حوزه  بهداشت و صنعت و معدن در راستای مقابله با محتکران داده شده است گفت: در این زمینه نیروی انتظامی مسائل و موارد را رصد و ضمن برخورد با متخلفان و محتکران موارد را به دادستانی اعلام می‌کند.

دادستان ملایر با بیان اینکه خوشبختانه طی چند روز گذشته هیچ مشکلی در این زمینه در شهرستان نداشتیم تصریح کرد: تنها یک مورد در شهرستان ملایر داشتیم که یک دستگاه خودرو که مربوط به این شهرستان نبود و می‌خواست مواد بهداشتی را از این شهرستان عبور دهد ثبت و ضبط شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی با قوت موارد را رصد و انبارها را نیز بررسی می‌کند تأکید کرد: بازرسی‌ها توسط ادارات مربوطه بیشتر شده است.

احمدی‌فر با بیان اینکه نظارت‌ها به صورت مستمر در حال انجام است افزود: آشپزخانه‌های عمومی، هتل‌ها و مکان های مورد نیاز تحت نظارت است.

 وی با بیان اینکه به پلیس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد و سازمان‌های فرهنگی را موظف کردیم مردم را به آرامش دعوت کنند و فضای مجازی را کاملاً تحت کنترل داشته باشند افزود: خوشبختانه در سطح شهرستان در فضای مجازی نیز مشکلی به وجود نیامده و اگر موردی هم بوده، تذکرات لازم داده شده است.

دادستان ملایر با بیان این که دادستانی با جدیت موضوعات را رصد می‌کند تصریح کرد: ضمن اینکه مدیران تمام کانال‌ها در فضای مجازی توجیه شده‌اند که از نظر خبررسانی التهابی در جامعه ایجاد نکنند، موضوعات را نیز رصد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا جو روانی در جامعه ایجاد شد اما در حال حاضر وضعیت بهتر شده و روز به روز نیز بهتر می‌شود گفت: از آن جا که مجموعه بهداشت اعلام کرده که مواد بهداشتی در  اختیار همه داروخانه‌ها قرار خواهد گرفت و مردم مشکلی نخواهند داشت، مردم باید از خرید مواد اضافی خودداری کنند تا موارد بهداشتی بیشتر در اختیار مراکز درمانی قرار گیرد.

احمدی‌فر با بیان اینکه وقتی با موارد تخلف برخورد می‌شود بی شک این برخوردها بازدارنده خواهد بود و پیشگیرانه است گفت: قطعا اعلام برخوردها باعث می‌شود سایر افراد نیز از تخلف و ارتکاب جرم خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه با قدرت و شدت با همه سودجویان  برخورد می‌کنیم و گذشتی نخواهیم داشت افزود: از برخورد با هیچ مورد تخلف و احتکاری کوتاه نخواهیم آمد.

دادستان ملایر گفت: دادستانی ملایر به شدت با همه متخلفان برخورد خواهد کرد؛ ضمن اینکه مردم می‌توانند شکایات و مشکلات خود را به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی فضای مجازی بهداشت دادستان كرونا برخورد با متخلفان دادستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت

دریافت 51 MB کد خبر 6093855

دیگر خبرها

  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد