Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، درباره عملیات روانی غرب و رسانه‌های آنان علیه جمهوری اسلامی به بهانه ویروس کرونا ، گفت: استکبار جهانی همواره می‌کوشد در برابر واکنش‌های جمهوری اسلامی ایران که نسبت به عهدشکنی‌های غربی‌ها داشته است مقابله کرده و آن را تلافی کند.

اخبار سیاسی - وی افزود: بنای نظام سلطه آن است که جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند الگویی برای رودررویی با آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: غربی‌ها از ابزار رسانه استفاده می‌کنند تا بتوانند با استفاده از تسلط بر افکار عمومی مانع از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی شده و آن را متوقف کرده و به عقب براند.

** دولت کرونا را بزرگنمایی نکند

علیرضابیگی گفت: ویروس کرونا این امکان را برای آمریکایی‌ها فراهم کرده است تا ضمن به رخ کشیدن سلطه علمی‌شان، محدودیت‌های بیشتری هم به منظور عدم مبارزه با ویروس کرونا به جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت‌های حوزه بهداشت و درمان کشورمان در مداوای ویروس کرونا به خوبی خود را نشان داده است و توانسته‌ایم تعداد زیادی از افراد مبتلا به کرونا را درمان کنیم و از مراکز درمانی ترخیص کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما به زودی از بحران کرونا هم سربلند بیرون می‌آییم.

علیرضا بیگی گفت: متأسفانه دولت کرونا را بیش از اندازه بزرگنمایی کرده است.

** نباید امورات کشور تحت‌الشعاع ویروس کرونا قرار گیرد

وی ادامه داد: با آنکه ویروس کرونا در تعداد زیادی از کشورها وجود دارد اما متأسفانه حجم آن در ایران بسیار بیشتر نشان داده می‌شود. این درحالی است که کشورهای مختلف این ویروس را بزرگنمایی نکرده و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: متأسفانه همه فعالیت‌های اقتصادی در کشورمان متاثر از کرونا شده است و عملا کشور به سمت تعطیلی رفته است.

علیرضا بیگی اضافه کرد: انتظاری غیر از اقدامات خبیثانه نظام سلطه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه ویروس کرونا نداریم، ولی بنا نیست که ما در سناریوی ایران هراسی که محور آمریکایی، عبری و سعودی طراحی کرده‌اند به ایفای نقش بپردازیم.

وی افزود: مدیران و مسؤولان کشورمان باید هر چه سریع‌تر منافع ملی را در نظر بگیرند و از بزرگنمایی بیش از اندازه ویروس کرونا پرهیز کنند؛ چراکه همه امورات کشور تحت‌الشعاع این ویروس قرار گرفته و دولت باید سریعا به این شرایط خاتمه دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا اخبار سیاسی استکبار جهانی ایران جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی